Raymonds Exige S240
Re: Raymonds Exige S240
Jeg har endelig funnet noe som ser ut til å kunne fjerne gummirester fra StarShield eller annen besgkyttelsesfilm uten å samtidig ødelegge overflaten eller kreve massive mengder muskelkraft:
Resultat på min bil etter en legg på/tørk av operasjon (Det som er igjen er der med vilje for å vise forskjellen):
Resultat på min bil etter en legg på/tørk av operasjon (Det som er igjen er der med vilje for å vise forskjellen):
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Raymonds Exige S240
Takk for tips. Hvor har du kjøpt denne og hvordan er den sammenliknet med 3M sitrusrens
Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
Re: Raymonds Exige S240
Kjøpte den hos lakkerer, men den finnes i ymse webbutikker (Google 3M 08984)NoBrain wrote:Takk for tips. Hvor har du kjøpt denne og hvordan er den sammenliknet med 3M sitrusrens
Sitrusrens har alltid fungert bra for meg på lakk, men ikke på lakkbeskyttelse/Starshield.
Jeg helte litt av dette luriumet på tørkepapir, fordelte det utover og tørket av igjen.
Det ble borte med en gang uten å bruke muskelkraft og uten å matte lakkbeskyttelsen.
Kan selvsagt hende jeg er litt mindre fornøyd etter å kommende helgs vårrengjøring, men for nå ser dette ut som det jeg har lett etter en god stund.
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Raymonds Exige S240
Limfjerner gjør at man kan vaske av gummirester omtrent som man vasker bilen med såpevann...
Starshield er like fin(men prøv på et lite område på din egen bil først)
Montert ny splitter.
Før:
Etter:
Tror ikke jeg kommer til å vende meg til carbon vinge og svart splitter, men det er i alle fall sånn det kommer til å se ut i sommer:
Starshield er like fin(men prøv på et lite område på din egen bil først)
Montert ny splitter.
Før:
Etter:
Tror ikke jeg kommer til å vende meg til carbon vinge og svart splitter, men det er i alle fall sånn det kommer til å se ut i sommer:
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Raymonds Exige S240
Den var lekker Blir den lavere enn den originale med denne? Stikker den lenger ut? Hvordan monteres den?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Raymonds Exige S240
Tja, i teorien i alle fall. Om det er nok til å gjøre noen forskjell gjenstår å se
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Raymonds Exige S240
Ser ordentlig tøff ut sånn.
Men downforce er jo det motsatte av morsomt...
Men downforce er jo det motsatte av morsomt...
Re: Raymonds Exige S240
....i alle fall for de som selger bilen sin fordi de var så raske at det ble kjedelighagenisse wrote:Ser ordentlig tøff ut sånn.
Men downforce er jo det motsatte av morsomt...
Og jeg synes egentlig bilen ser langt, langt bedre ut med detaljene i bilens farge, men jeg var ikke villig til å sette den inn til lakkering og la dem ha bilen i 4 uker.
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Raymonds Exige S240
Så ikke denne før nå:webmaster wrote:Den var lekker Blir den lavere enn den originale med denne? Stikker den lenger ut? Hvordan monteres den?
Den blir 5mm lavere såvidt jeg kan skjønne på beskrivelsen fra EP. Min bil er lavere enn din, men jeg har ikke merket noen problemer. Får jeg problemer så må jeg se meg om etter noen annet, for å heve bilen er ikke en option.
Den stikker litt lenger ut enn den originale, men ikke sideveis.
Monteres i originalfestene. Nye clips og unbrako-hodede skruer følger med, men jeg tror ikke det vil være noe problem å bruke originalene.
Jeg måtte utvide hullene littegrann for å få den til å passe.
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Raymonds Exige S240
Her er også en grei frontleppe, som er litt større.
http://sunsetsigns.co.uk/abs-fabricatio ... -body-kit/
http://sunsetsigns.co.uk/abs-fabricatio ... -body-kit/
Tommy
'07 LOTUS EXIGE S
'08 BMW 320CI M-Sport
'07 LOTUS EXIGE S
'08 BMW 320CI M-Sport
Re: Raymonds Exige S240
Ja. jeg har sett litt på den og et par andre... Må se i løpet av sommern om den jeg nå har vil by på problemer.T.Lund wrote:Her er også en grei frontleppe, som er litt større.
http://sunsetsigns.co.uk/abs-fabricatio ... -body-kit/
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Raymonds Exige S240
2 par sånne kom i dag (Takk til Ketil for tips):
Montering i morgen (2 par). Om dette er målbart pr runde er jeg fortsatt i tvil om. men jeg synes det ser litt badass ut, og jeg trenger ikke borre hull i bilen min (stort pluss)
Montering i morgen (2 par). Om dette er målbart pr runde er jeg fortsatt i tvil om. men jeg synes det ser litt badass ut, og jeg trenger ikke borre hull i bilen min (stort pluss)
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Raymonds Exige S240
Det ser tøft ut men, så full score der, men har vondt for å tro at det hjelper. De som er mye større har nok noe for seg om du slåss om å være først og hundredeler teller.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk