Du kan ikke mene seriøst det du skriver nå? Det er relativt ulik karakteristikk på en Skuba og Elise, så å "nekte" å legge om kjørestilen virker litt barnslig
Du snakker litt mot deg selv da du i ditt andre innlegg i tråden skriver: "Hvis jeg bremser litt dypt inn i svingene er den ganske gøy å kjøre og slipper (bak) på et vis som jeg klarer å kontrollere, så jeg vil ikke ødelegge denne fine balansen heller."
Du har alså testet den kjøreteknikken med tailbrake og sier at du ønsker å ha den selv med mer nøytral bil.....
Jeg tror du kan få mye av det du ønsker i mekanisk karakteristikk på Elisen, men Elisen vil i noen svinger fungere bra og andre ikke. Noen baner bedre og andre baner ikke så bra.
Det finnes en Quickfix liste på over og understyring på Rejsa.nu men fant ikke den akkurat nå da sidene er endret.
Uansett vil ikke den hjelpe for alle svingene. For nøytral Elise på RS uten vinge, er overstyring under innbremsing en utfordring. Ligger vell minst en film av dette på Youtube der en Elise snurrer etter enden av langsletta på innbremsing i slak oppoverbakke.
Selv har jeg en kjørebok der jeg noterer demperjustering, rollstag justering og dekktrykk for de ulike banene. Slik er det enkelt å finne "rett" oppsett eller i allefall ett godt utgangspunkt for den aktuelle banen og det værguden har å tilby