Lenny`s Z4Coupe! #Deltager MODBALL 2013#

Her kan forumets medlemmer presentere sine biler, enten de er på prosjektstadiet eller ferdige! :-)

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
lennyzcoupe
Posts: 3
Joined: 26 Feb 2013 21:14

Lenny`s Z4Coupe! #Deltager MODBALL 2013#

Post by lennyzcoupe »

Hei
Bilen min er en BMW Z4Coupe 3.0si. Jeg har hatt bilen en stund nå, Sep 2011 for å være nøyaktig. Jeg har tidligere ikke vert aktiv i NSk-samenheng, men håper at dette vil endre seg i år. 8)

Prøvde å legge ut et bilde av bilen, men skulle ikke være så lett. Men fant en grei løsning. Så hvis du ønsker å se et bilde av gliset. (og det er kalrt at du vil det. :mrgreen: ) Så bare klikk på linken under, og vips så ligger det flere fine bilder kalr til beundring. 8)

Legg gjerne igjen en kommentar! :D

BILDER HER
http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=205809
Last edited by lennyzcoupe on 03 Mar 2013 20:09, edited 1 time in total.
User avatar
vids
Posts: 553
Joined: 16 May 2006 11:47
Location: Oslo

Re: Lenny`s Z4Coupe!

Post by vids »

Velkommen!

Synes disse er veldig tøffe! Synd det er så få av de i norge. Skjønner ikke det? Mye mer utstråling enn roadsterutgaven.
Var litt på utkikk etter en brukt m-coupe en stund (ikke nå lenger dog).
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport

x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
lennyzcoupe
Posts: 3
Joined: 26 Feb 2013 21:14

Re: Lenny`s Z4Coupe!

Post by lennyzcoupe »

vids wrote:Velkommen!

Synes disse er veldig tøffe! Synd det er så få av de i norge. Skjønner ikke det? Mye mer utstråling enn roadsterutgaven.
Var litt på utkikk etter en brukt m-coupe en stund (ikke nå lenger dog).
Takk for det. Ja, men det blir flere og flere nå som prisene begynner å bli overkommelige. Ja jeg hadde ikke sett så mye til Coupeen før jeg fant denne. Og falt pladask for den! Så da ble det handling, og jeg er utrolig fornøyd med bilen enda. 8) Og nå kommer sommeren igjen! :mrgreen:

Jeg skal være med på MODBALL i år, og det er flere ledige plasser enda. http://modball.com/europe/modball-rally-europe/ Så her må dere hive dere på om det er noen som ønsker det. Hvis noen lurer på noe så er det bare til å sende meg en melding på pm så skal jeg prøve å svare så godt det lar seg gjøre. Ufattelig mye flotte biler som er med!
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Re: Lenny`s Z4Coupe! #Deltager MODBALL 2013#

Post by henning »

Lekker bil!
Vurderte faktisk å kjøpe den for noen år siden når den sto til salgs hos Bilsalongen i Skien.
Og velkommen som aktivt medlem i NSK :D
'11 sDrive 35is
---------------------
lennyzcoupe
Posts: 3
Joined: 26 Feb 2013 21:14

Re: Lenny`s Z4Coupe! #Deltager MODBALL 2013#

Post by lennyzcoupe »

henning wrote:Lekker bil!
Vurderte faktisk å kjøpe den for noen år siden når den sto til salgs hos Bilsalongen i Skien.
Og velkommen som aktivt medlem i NSK :D
Takktakk, Henning.

Jeg kjøpte bilen min hos Bilsalongen i Skien ja. Er meget fornøyd med bilen og har ikke annet å klage på enn at jeg ikke får med meg skiene mine... Hehe men ellers er alt bare velstand. Har du en link til din Z? Jeg kunne godt tenke meg å oppgradere til en 35si jeg også. Men lommeboken er ikke så tykk. (Enda) :mrgreen:
Post Reply