Slettet du resten av innlegget ditt?vids wrote:Blir jo råsterk denne!
svar på sletting.
http://en.wikipedia.org/wiki/Viscous_coupling
Tror ikke jeg kan sveise dette.
Slettet du resten av innlegget ditt?vids wrote:Blir jo råsterk denne!
Kom på at det hadde du sikkert tenkt på fra før av, så slettet like godt forslagetIceman wrote:Slettet du resten av innlegget ditt?vids wrote:Blir jo råsterk denne!
svar på sletting.
Høres ut som en typisk unnskylding entusiaster kan dikte opp. Som at det ikke er noe galt med subarus 5-trinns kasse, den bare brukes feilhmhaga wrote: Årsaken til at det er laget på denne måten er selvsagt at Porsche ønsker at 993 skal oppføre seg som en sportsbil - ikke en rallybil.
Den er bare 40kg tyngre med 4X4 systemet, så det er ikke noe problem.vids wrote:Høres ut som en typisk unnskylding entusiaster kan dikte opp. Som at det ikke er noe galt med subarus 5-trinns kasse, den bare brukes feilhmhaga wrote: Årsaken til at det er laget på denne måten er selvsagt at Porsche ønsker at 993 skal oppføre seg som en sportsbil - ikke en rallybil.
At porscheeierene skal ha kjøre rundt med tyngden av firhjulstrekk på varme dager og ingen av fordelene på kalde dager er neppe en gangbar designfilosofi...
Men når iceman har vært et par agresseive runder rundt banen med fullt hjulspinn bak, så skal vi ikke se bort i fra at diffen blir varm nok? Om ikke snøspruten kjøler ned i samme hastighet da. Vel, tiden vil vise... Og underholdende kjøring blir det nok uansett, kjenner jeg iceman rett!