En kamerat trenger å overhale kardangen på sin MB190E 2.3-16.
Er det noen verksteder på det sentrale Østlandet som utfører slikt arbeide?
Overhale kardang
Overhale kardang
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
Re: Overhale kardang
Hva ligger i å overhale en kardang?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Overhale kardang
De er da enkle å overhale selv som regel, men må du ha hjelp er for eks unicardan et godt utgangspunkt!
https://no.wikipedia.org/wiki/Kardang
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... _Shaft.jpg
Men du mente kansje bakaksling / diferential? de fleste bilverksteder fikser det uten å blunke
https://no.wikipedia.org/wiki/Kardang
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... _Shaft.jpg
Men du mente kansje bakaksling / diferential? de fleste bilverksteder fikser det uten å blunke
Leie ut en C7? Så gal har man vært
Re: Overhale kardang
Det 'klunker' i klokka ved girskifte sier han, må sikkert bare shimses opp.
Men, han ønsker ikke å gjøre dette selv.ndet er jo elektrisk styrt hydrauliske diffsperre på den, så det er litt mer enn standard hjemmemekk.
Har fått et par forslag på lazzaroni forumet, ser ut som han kommer i mål.
Men, han ønsker ikke å gjøre dette selv.ndet er jo elektrisk styrt hydrauliske diffsperre på den, så det er litt mer enn standard hjemmemekk.
Har fått et par forslag på lazzaroni forumet, ser ut som han kommer i mål.
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track