Hallod!
(Det er lang tid siden jeg besøkte forumet (vi 75-åringer har en "todoliste" som er uendelig!)), så unnskyld meg hvis temaet allerede har vært luftet.
Små skilt
Spørsmål[: jeg er i kontakt med statens vegvesen når det gjelder temaet små skilter til min Lotus Elise, men har foreløpig ikke fått kranglet meg frem til en godkjenning. Er det noen i klubben som har oppnådd det? Hvis så: for hvilket bilmerke gjaldt det, og hva var kranglegrunnlaget?
Lo2
Små skilt
Re: Små skilt
Det er nå fullt av Corvette C5 med små skilt foran, uten noen annen grunn enn at det er kosmetisk.
Hadde stort nummerskilt på min S2, det skrapte i bakken om jeg ikke var forsiktig. Da risikerer man at glassfiberen sprekker, og det er i hvert fall ikke rimelig å fikse. Du får eventuelt lage en krøll på det nederst som du kan vise fram
Hadde stort nummerskilt på min S2, det skrapte i bakken om jeg ikke var forsiktig. Da risikerer man at glassfiberen sprekker, og det er i hvert fall ikke rimelig å fikse. Du får eventuelt lage en krøll på det nederst som du kan vise fram

Leketøy: '03 Corvette C5 Z06 '92 Suzuki Bandit 400
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
Bra!
Jeg har visning av bilen 7/6 og regner med at det går greit igjennom. Du har gjerne et bilde av din Corvette (eller andre), send det gjerne som sms m/vedlegg.
Skrapt skilt var en kjekk idé!
LO2
Jeg har visning av bilen 7/6 og regner med at det går greit igjennom. Du har gjerne et bilde av din Corvette (eller andre), send det gjerne som sms m/vedlegg.
Skrapt skilt var en kjekk idé!
LO2
Oops, tlfnr=90512960!
Ble det små skilt?
Ja, og no problem!
Hovedargumentet mitt var at bilen er så lav, at de skraper nedi fartsdumper, spesielt problem er nye fartsdumper på veier med 40-km grense - de må jeg kjøre slalom om - og det er ulovlig! Så til alle Lotus Elise eiere: ønsker du å skifte til små skilt - er det allerede nå presedens!
Estetiske hensyn teller lite (men det kan jo nevnes!).
LO2
Hovedargumentet mitt var at bilen er så lav, at de skraper nedi fartsdumper, spesielt problem er nye fartsdumper på veier med 40-km grense - de må jeg kjøre slalom om - og det er ulovlig! Så til alle Lotus Elise eiere: ønsker du å skifte til små skilt - er det allerede nå presedens!
Estetiske hensyn teller lite (men det kan jo nevnes!).
LO2
SMÅ skilt innvilget!
(kan brukes som presedens om du trenger det!)
LO2
(kan brukes som presedens om du trenger det!)

LO2
Gratulerer! Slipper at S1 ser ut som en sugefisk fra nærmeste akvarie
Bilde?

Bilde?