Watercircles LMK forsikring

Hva skjer av aktiviteter, både NSKs treff og andre relevante ting! Spørsmål til styret kan du også stille her!

Moderators: inge, NoBrain, Lotus Type-72

Post Reply
sverre
Posts: 39
Joined: 08 May 2004 19:46
Location: Lillestrøm

Watercircles LMK forsikring

Post by sverre »

Ser at LMK har sagt opp avtalen med Watercircles. Jeg har vært med på reisen fra IF via Tennant og nå i Watercircles med hele pikkpakket. LMK skriver noe kryptisk på sine sider at det har vært sendt ut noe informasjon som ikke er fra LMK og at de ikke vil si hvorfor de har sagt opp avtalen. Jeg har forsikret hus, hytte, båt og 5 biler i Watercircles etter anbefaling fra LMK, synes kanskje jeg fortjener å vite hva som skjer?
Sverre
Ferrari 308 GTS QV -84
Mercedes SLK 230 kompressor -97
TR6-74
Fiat 2000 Spider-79
Fiat 500 -70
X Fiat Barchetta, Mercedes 450 SL, 944 (2), 911 SC(2) , 924 Turbo, 924, 912, Fiat X 1/9(2), Alfetta GT, GTV, Murena, Bagheera, Spitfire, MGB GT.
User avatar
Rudolf
Posts: 88
Joined: 15 Jul 2009 14:01
Location: Norge

Re: Watercircles LMK forsikring

Post by Rudolf »

Jeg har et antall biler forsikret i Watercircles.
Har ikke hørt et kvekk.

Erik
MX-5 90 Rudolf
Miata 95 R-package, Beverly
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe Ghia
Vignale Samantha 1969 (Sjelden) Samantha
Lancia Montecarlo 1975 Martini
Lancia Montecarlo 1977
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget hos Jensen i England), Pelle
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Re: Watercircles LMK forsikring

Post by webmaster »

Hvis det er noen trøst har ikke vi i styret hørt et kvekk heller. :)

Men LMK sier på sine hjemmesider følgende:
LMK-forsikringen vil bli videreført, og dette får ingen umiddelbare konsekvenser for dem som allerede har en LMK-forsikring. LMK vil komme med ytterligere informasjon når dette foreligger, og nytegning av LMK-forsikring vil derfor inntil videre fortsette som normalt.
Dette er også det vi hører via andre kanaler, så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for. Jeg har forøvrig akkurat fått min MR2 godkjent for LMK-forsikring. :)
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Post Reply