06.06.2015 - Nasjonal Motordag (NSK klubbstand)

Hva skjer av aktiviteter, både NSKs treff og andre relevante ting! Spørsmål til styret kan du også stille her!

Moderators: inge, NoBrain, Lotus Type-72

Post Reply
User avatar
NoBrain
Posts: 687
Joined: 18 Sep 2003 14:43

06.06.2015 - Nasjonal Motordag (NSK klubbstand)

Post by NoBrain »

I forbindelse med markering av Nasjonal Motordag i Oslo inviteres alle regionale og landsdekkende klubber for profilering av sine medlemstilbud på Festningsplassen. Se http://amcar.no/Kalender/5269 for detaljer.

NSK ønsker å profilere klubben med en liten stand hvor vi stiller ut 10 biler som viser sportsvognsbredden i klubben (dyre, rimelige, ubrukelige, moderne og klassiske biler, etc.)

Det vil være 2-3 personer/biler fra styret til stede på klubbstanden. For de øvrige 7-8 plassene har vi nå en åpen invitasjon på Facebook*. Vi ønsker i utgangspunktet at alle de påmeldte bilene er forskjellige.

Legg igjen en kommentar på Facebook https://www.facebook.com/events/847892571962872/ med beskrivelse/bilde av bilen din for å melde din interesse. Styret velger ut 10 biler som representerer klubben ifm. styremøte 2. juni. Vi poster en offisiell liste med de 10 bilene dagen etter, dvs. 3. juni.

Det er også ønskelig med en NSK Marshal som kan hjelpe til som funksjonær med opplining av biler ifm. arrangementet. Det hadde derfor vært flott om en av de utstilte bilene tilhørte en Marshal som kunne påta seg denne oppgaven.

Arrangementskomiteen for Nasjonal Motordag henstiller klubben til å komme så tidlig som mulig iht. oppstilling av klubbiler mellom kl. 10:00 – 10:30. Tentativt samles vi derfor utenfor Oslo Havn KF, Akerhusstranda 19, lørdag morgen 09:45 og kjører samlet til Festningsplassen ca. 10:00.

*PS! Om du ikke bruker Facebook så kan du melde din interesse ved å poste her.
Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
User avatar
Rudolf
Posts: 88
Joined: 15 Jul 2009 14:01
Location: Norge

Post by Rudolf »

Jeg, og mange med meg, liker ikke Facebook.
Så langt I livet har jeg klart å holde meg unna.

Det er greit nok at klubber og annet informerer om aktiviteter på Facebook i tillegg til hjemmesidene.
Men nå skjønner jeg at NSK i flere tilfeller kun bruker Facebook som informasjonsside/kontaktpunkt.

Jeg vet jo ikke hvor mye jeg går glipp av siden jeg ikke er på Facebook, men jeg får stadig høre at:
"Leste du ikke om det på Facebook siden da?"

Er dette er bevisst policy fra klubben?
Skal man legge ned forumet etter hvert?
Blir forumet en sekundær infoside for de sære?
Eller prøver man å "kjøre parallellt" (hvilket er umulig)?

Erik
MX-5 90 Rudolf
Miata 95 R-package, Beverly
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe Ghia
Vignale Samantha 1969 (Sjelden) Samantha
Lancia Montecarlo 1975 Martini
Lancia Montecarlo 1977
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget hos Jensen i England), Pelle
User avatar
NoBrain
Posts: 687
Joined: 18 Sep 2003 14:43

Re: Nasjonal Motordag (NSK klubbstand)

Post by NoBrain »

Har laget en egen tråd phpbb3/viewtopic.php?f=31&t=4231 som prøver å besvare kommentarene dine. Du og evt. andre som ønsker å ytre sin mening kan fortsette diskusjonen der :wink:

For øvrig så var denne kunngjøringen på forumet nettopp et forsøk på å kjøre parallelt, jfr.
*PS! Om du ikke bruker Facebook så kan du melde din interesse ved å poste her.
Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
Post Reply