CSM 2012?

Hva skjer av aktiviteter, både NSKs treff og andre relevante ting! Spørsmål til styret kan du også stille her!

Moderators: inge, NoBrain, Lotus Type-72

Post Reply
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

CSM 2012?

Post by grappa speziale »

Da er VM over for denne gang og som vanlig ble det en formidabel suksess - grattis NSK.

CSM 2012 blir etter det jeg erfarer et treff med sentral lokasjon og en jubileumsmarkering. Noen som vet hvem, hva, hvor, hvordan?
Jeg så for meg at kanskje deltagere i vår egen GDW også kunne ha lyst på en tur til høsten - mest GT-vogner å hente fra denne gjengen, men det skulle da kanskje gå greit å komme en tur?
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Re: CSM 2012?

Post by inge »

Alt er ikke klart enda, men opplegget er at turen strater fra Trondheim, Oslo, Kristiansand og Stavanger fredag 24. august. De repektive lokallag legger opp en interesant tur med overnatting fredag til lørdag. Alle sammen møtes så i Gol, hvor vi skal overnatte på Per's hotell. Pølsemakermester og verdensmester i BBQ, Bjørn Tore Teigen kommer og lager lunch til oss ca kl 13.00. Det er han som har stått for grillmaten på CSM siden 2006. Middag og premieutdelinger etc på hotellet på kvelden. I mellomtiden blir det både mønstring og andre aktiviteter. Retur på søndag.

Så sett av helgen, og GDW er hjertelig velkommen :-) Kontakt gjerne den lokale planleggingskomiteen i NSK-Trøndelag ved Odd Vaagan.
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
Post Reply