Vårmønstringen: Tilbakemeldinger

Hva skjer av aktiviteter, både NSKs treff og andre relevante ting! Spørsmål til styret kan du også stille her!

Moderators: inge, NoBrain, Lotus Type-72

User avatar
Luigi
Posts: 1707
Joined: 03 Oct 2005 10:41
Location: Bærum

Re: Vårmønstringen: Tilbakemeldinger

Post by Luigi »

Nå syns jeg du leser litt mer ut av denne tråden enn den strengt tatt inneholder, for jevnt over ser alle ut til å komme med et samme; "synd at PCN er blitt belemret med slike uspiselige folk". Jeg har sporadisk hatt med PCN å gjøre tidligere, og det var ingenting å si på oppførselen og holdningene. Ellers syns jeg det må være lov å utfordre utsagn som det som kom frem over her, nemlig at "mange (nye) Porsche-eiere har konkurranseinstinkt og at det ikke er annet å vente fra den kanten".

Spør du meg har det ingenting med "valg" av bilmerke å gjøre, men et gjeng med dårlig oppdratte mennesker som av en eller annen grunn er tiltrukket av sportsbilen fra Stuttgart. Som pynt, kanskje, og neste uke er det noe annet silkerampen sikler på. Drittsekker finner du uansett i alle miljøer og med alle slags unnskyldninger for å være det. Likeledes finnes det skikkelige folk i de samme miljøene, men de trenger heldigvis ikke å unnskylde seg for noe.

Ellers er det jo som kjent lite fruktbart å diskutere hvilken bil som er best eller hvem som har den beste kjerringa. Man må jo finne noe som passer det man ellers har mellom ørene og jobbe videre med saken.
Torjac
Posts: 7
Joined: 08 May 2012 11:43

Re: Vårmønstringen: Tilbakemeldinger

Post by Torjac »

Det er trist å se at stigmatiseringen mot Porscheeiere fortsetter på forumet fortsetter. Alt fordi et par tre fra PCN pratet sammen i en pølsekø, og en fjerde slo seg sammen med dem. Jeg vil minne om at det var 180 Porscheeiere på vårmønstringen. På signingsferden til NSK stilte det et par Lotuser, et par japanere, og 17 Porscher (!)

Det er tydeligvis sterke følelser i sving. Fokuset burde være på hvordan man kan unngå så lange køer ved neste vårmønstring, og hvor mange flotte biler som tross alt slapp inn på området. Jeg begynner å tvile på om om NSK er et klubb for meg, og vil forsvinne fra dette forumet for en stund framover. Lykke til videre, og "may the force be with you".

PS! Vi sees på neste vårmønstring, for det var virkelig en fantastisk opplevelse for både min sønn og meg. DS!
User avatar
ElViz
Posts: 895
Joined: 01 Aug 2008 13:25
Location: Åros,Røyken
Contact:

Vårmønstringen: Tilbakemeldinger

Post by ElViz »

Kan vi ikke bare bli enige om at det finnes drittsekker i de fleste miljøer desverre, og at man i sine respektive heller rettleder de som oppfører seg på en dårlig måte. De fleste porsche eiere jeg kjenner er åleite folk. Nå skal jeg ut å klappe bilen min, det er mere oppkvikkende enn denne tråden.
Odd Goderstad
Image

x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
Strada
Posts: 24
Joined: 21 Jun 2007 14:06
Location: Oslo

Re: Vårmønstringen: Tilbakemeldinger

Post by Strada »

Super dag med fint vær og flotte vogner! Takk for flott arrangement som vanlig. VM=kvalitetstid!
Post Reply