Marcos
Marcos
Rød, type BAH sin - var det deg kanskje? I Ekebergtunnelen i fila mot Ryen i dag ca. 17:40?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Hmm, så denne posten først nå.
Nei, det var ikke min, den står under pressening i garasjen med demontert forgasser. Og langt fremskredne tanker på om jeg skal orke å ta ut motor/girkasse og bytte alle pakningene - det 'lekker' litt olje......
Kan kanskje være smart å gjøre dette nå, nå som Europa'en alikevel ikke er 'hjemme' på overskuelig tid.
Men, enda en GT?
Er det fire her da
Nei, det var ikke min, den står under pressening i garasjen med demontert forgasser. Og langt fremskredne tanker på om jeg skal orke å ta ut motor/girkasse og bytte alle pakningene - det 'lekker' litt olje......
Kan kanskje være smart å gjøre dette nå, nå som Europa'en alikevel ikke er 'hjemme' på overskuelig tid.
Men, enda en GT?
Er det fire her da
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
Jeg må selge, kan jo ikke ha noe jeg møter i hvert lyskryss.
Får finne noe annet sært istedenfor.
Derfor;
1969 Marcos 3.0 GT V6 selges ,-)
Får finne noe annet sært istedenfor.
Derfor;
1969 Marcos 3.0 GT V6 selges ,-)
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track