Bra kontorplass

Sett en sportsvogn ute i trafikken? Noen herfra kanskje? Legg inn observasjonen her!

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
b-havers
Posts: 1229
Joined: 31 Oct 2003 16:56
Location: Hjertet av Follo

Bra kontorplass

Post by b-havers »

Fra min kontorpult ser jeg rett ned på bomstasjonen på E18 ved Skøyen. En heldig plassering nå som solen skinner 8)
Innimellom alll bilspottingen blir det litt jobbing også, men jeg har lært at det er viktig å bøye og tøye på kroppen ofte, når dagen tilbringes foran en PC.


En rekke artige biler er så langt observert forbi her i dag:
Rød MR2 på vei til sentrum
Grønn MGF på vei ut av sentrum
Masse Miata'er/MX-5 på vei i begge retninger
Gul F355 på vei til sentrum (Inge??)
Rød Esprit ut av byen
Porscher i bøtter og spann
Grønn Morgan til sentrum
Og overraskende mange EL-biler tusler forbi i kollektivfeltet ,-)


En og annen 'råner', gjerne med kraftig effektanlegg, skaper en del 'lyd', når de drar på rett utenfor vinduet...


Mye morro ,-)
/bjørn-anders

"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Re: Bra kontorplass

Post by inge »

b-havers wrote: Gul F355 på vei til sentrum (Inge??)
Det var ikke meg, får ikke håpe det var min bil heller. Så vidt jeg vet finnes det tre gule F355'er på norske skilt. En av de er en GTS, altså med avtagbar takseksjon. Min er en Berlinetta (fast tak). En av disse tre er på verksted for omfattende karroserireparasjon :-(
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
User avatar
Boyus
Posts: 18
Joined: 11 Nov 2005 22:05
Location: Oslo

Post by Boyus »

Så en gul "Fellali" ved brodern på Lørenskog. Var et fint skall, men det var i forbifarten. Så plutselig, neste gang jeg så den la jeg merke til at hjulene ikke passet i hjulbuene...hehe Ikke helt orginal. Kan være den som er ute å farter.
b-havers
Posts: 1229
Joined: 31 Oct 2003 16:56
Location: Hjertet av Follo

Post by b-havers »

En gul (samme farge som min Europa) Lotus Esprit S3 var parkert i bakgården på jobben i dag.

Åja, det er jo kollega Lars som hadde mellomstopp på jobben før han kjørte bilen til Ove Persson for sommerklargjøring ,-) (en meget bilinteressert avdeling; Miata, Esprit, Impreza WRX Sti, Audi Allroad, samt mine biler...)


Møtte også en rød Ferrari 3x8 ved Nordby i Ås i ettermiddag.
/bjørn-anders

"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
Post Reply