Ikke sett - men hørt (om)

Sett en sportsvogn ute i trafikken? Noen herfra kanskje? Legg inn observasjonen her!

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
b-havers
Posts: 1229
Joined: 31 Oct 2003 16:56
Location: Hjertet av Follo

Ikke sett - men hørt (om)

Post by b-havers »

En Caterham HPC fra Drammen til Fornebu i går morges - og tilbake i regnet i går kveld.

Ombord: en iskald, frossen og gjennomvåt nybleven entusiast av året (jeg tar på meg skylden for dette.... :D - ikke at han ble våt, men at han ble en ekte 7-entusiast... )



Spørsmål;
hvem var ombord - og hvor lang tid går det før Are blir forkjølet?????

.
.
.
/bjørn-anders

"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Post by webmaster »

La oss håpe han ikke får det jeg har fått - bronkitt. Plagsomt og sykemeldt denne uka og hele neste...
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
Are
Posts: 313
Joined: 12 Dec 2003 14:48
Location: Krokstadelva

Post by Are »

Det var vått !!!
- Og skinnjakken var absolutt ikke fargeekte = dress-skjorten ble heller brun-spettede
- Jeg burde kanskje begynne å kikke på værmeldingen ...
- Skikkelig artig er det, om ikke akkurat den returen sist torsdag.

Men,
fått kjøreforbud av mekanikeren. Kraftig ventiltikking!
- Så da kom det en ting til på to-do listen
Are
Gullfarget Berlingo 1,4i med 74 bensinhester og grønne seter, og ikke minst GRØNNE instrumenter
Mazda Mx5 BRG
b-havers
Posts: 1229
Joined: 31 Oct 2003 16:56
Location: Hjertet av Follo

Post by b-havers »

Are wrote: Men,
fått kjøreforbud av mekanikeren. Kraftig ventiltikking!
- Så da kom det en ting til på to-do listen
Ventiltikking eller knekt ventilfjær???
Opelmotorer er jo minst like greie å skru på somKent, vet dog ikke hvordan deleprisene er...?
/bjørn-anders

"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
Post Reply