Hva jeg trodde skulle være en grei, men noe sliten Austin Healey Sprite MK II, kan se ut som blir en liten sveisejobb istedenfor.
Ser ut som om spesielt fremre høyre nedre side, dvs kanaler, gulv under passasjerbeina og bakplaten i hjulbuen, trenger hyppig omgang med sveiseapparat og nytt stål.. Sesongstart med Sprite blir noe utsatt....
Får leke meg med caterham så lenge
Utvalgte bilder fra dagens oppdagelser kan beskues på http://www.haverstad.net/sprite/20060326.htm
1964 AH Sprite MK II
1964 AH Sprite MK II
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
Jaja, mer tid til de andre...
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Yepp,webmaster wrote:Jaja, mer tid til de andre...
var en snartur hjemme i Ringebu og hentet 924'en i dag.
Merkbart at det er sommer.
Møtte en Opel GT, med værdens største 'japse-spoiler', og ble forbikjørt av en E-type som hadde det veeeldig travelt inn mot Oslo
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track