HF-MX5's Prosjektråd (NB: Offsite!)
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55
Er faktisk veldig lite kjøretid på de team sideways kjøringene ja. Ofte bare utpå tre ganger i løpet av en lang dag. :/HF-mx5turbo wrote:er ofte veldig lite kjøretid synes jeg.. ikke får jeg strekt ut bilen på gira no særlig mer heller, blir mer og mer sånn mikkemusbane det greiene der..
Og savner de litt høyrere hastighetene i ss1. Men jeg liker litt teknisk kjøring også, så skal ikke klage
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport
x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
2012 Bmw 330xD m-sport
x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55
Må med skam innrømme at jeg ikke har vært på Gardermoen i år, så...hva kjører andre på?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
1.03.2 er iallefall fryktelig fort! Et par superimprezaer er vel raskere, men virker som de fleste ligger et sted mellom 1.05 og 1.20.
Jeg har kjørt høye 1.04 de gangene jeg har vært der oppe. Morsomt nok blir ikke tidene spesielt dårligere av passasjer. Dårligere aks, men mer stabil bil igjennom slalom - tydelig at hjørneveiing trengs..
Jeg har kjørt høye 1.04 de gangene jeg har vært der oppe. Morsomt nok blir ikke tidene spesielt dårligere av passasjer. Dårligere aks, men mer stabil bil igjennom slalom - tydelig at hjørneveiing trengs..
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55
i dag blir det vinterparkering..
sette inn bilen og påbegynne litt mods for vintern..
torsen diffen fikser ikke jobben mer og må vike for en OSgiken racingdiff..
litt mer elektronikk greier i forbindelse med ecu må fikses.. og generellt litt små mods. mer kanaler til kjøleluft i fronten. splitter, vinge, hardtop? får se hvor langt man drar det.. must go faster..
sette inn bilen og påbegynne litt mods for vintern..
torsen diffen fikser ikke jobben mer og må vike for en OSgiken racingdiff..
litt mer elektronikk greier i forbindelse med ecu må fikses.. og generellt litt små mods. mer kanaler til kjøleluft i fronten. splitter, vinge, hardtop? får se hvor langt man drar det.. must go faster..
07' 325d coupe
92' MX5
92' MX5
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55
Meldt snø til uka...
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55
Når får du testet det da...?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Genial ide!
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55