Posted: 02 Jul 2011 10:44
Får ta en liten oppdatering her også - siden Elisen stod på bukker ble det MR2 på Våler forrige helg i stedet. Så da ble det litt klargjøring og fiksing av et par småting:
1. Høyre baklys samt bremselys har ikke virket på en god stund. Tighte en litt løs skrue fikset det.
2. Rute på plass en høyttalerkabel som broder'n dro løs med beinet da han kjørt bilen til Vårmønstringen for meg
3. Vask!
Og dett var dett.
Vel, det var en ting til - på vei opp til Våler merket jeg meg nok en gang at bilen drar veldig til høyre/venste avhengig av hjulspor. De siste gangene jeg har kjørt den på bane har jeg heller ikke vørt helt fornøyd med hvordan den har oppført seg - så kom jeg på at det kanskje var en stund siden jeg sjekket dekktrykket på den? Jada...doblet dekktrykket, så var bilen både morsom på bane og behagelig på vei.
Med en rundetid på 1:12:50 (ganske konsistent faktisk, og bedre enn den gamle persen min!) på Våler på dekk fra 2004 (!) var jeg godt fornøyd med den gamle. Altså bilen.
Neste på programmet er EU-kontroll, den skulle vært unnagjort senest 31. mai...
Fra Våler (bilde av Ria):
1. Høyre baklys samt bremselys har ikke virket på en god stund. Tighte en litt løs skrue fikset det.
2. Rute på plass en høyttalerkabel som broder'n dro løs med beinet da han kjørt bilen til Vårmønstringen for meg
3. Vask!
Og dett var dett.
Vel, det var en ting til - på vei opp til Våler merket jeg meg nok en gang at bilen drar veldig til høyre/venste avhengig av hjulspor. De siste gangene jeg har kjørt den på bane har jeg heller ikke vørt helt fornøyd med hvordan den har oppført seg - så kom jeg på at det kanskje var en stund siden jeg sjekket dekktrykket på den? Jada...doblet dekktrykket, så var bilen både morsom på bane og behagelig på vei.
Med en rundetid på 1:12:50 (ganske konsistent faktisk, og bedre enn den gamle persen min!) på Våler på dekk fra 2004 (!) var jeg godt fornøyd med den gamle. Altså bilen.
Neste på programmet er EU-kontroll, den skulle vært unnagjort senest 31. mai...
Fra Våler (bilde av Ria):