Ketils GT3 Clubsport
Ketils GT3 Clubsport
Jeg har kjøpt tilbake "BILEN MIN" ! Jeg kjøpte den ny høsten 1999, solgte den 2007 eller 2008. 00 Porsche GT3 Clubsport.
Ble erstattet av en Lotus 340R den gang. Nå skal denne beholdes livet ut, tror jeg.
Ble erstattet av en Lotus 340R den gang. Nå skal denne beholdes livet ut, tror jeg.
Re: Ketils GT3 Clubsport
Gratulerer. Hadde det for meg at 340en var senere en 2000 til 2008 ja.
Blir helg sikkert kjempebra.
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
Blir helg sikkert kjempebra.
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
Erling Alfheim
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Re: Ketils GT3 Clubsport
Gratulerer med nygammel bil! Hvordan gikk det på Rudskogen synes du?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Ketils GT3 Clubsport
Kjørte kun 10-12 runder, fordi understellet foran var for stivt. Bilen var høy og stiv. Dekkene var heller ikke egnet for bane.
Re: Ketils GT3 Clubsport
Da har du vinteren til å oppgradere på
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Ketils GT3 Clubsport
Har justert endel i fronten foreløpig. Har også fått på nye rotasjon smidde felger og Michelin ps Cup2. Vektbesparelsen på hjulene ble 13,6 kg !!!
Re: Ketils GT3 Clubsport
Mye justering og testkjøring av understellet de 2 siste ukene. 3-veis Gewindefahrwerk er på kanten avansert grunnet alle innstillingsmulighetene, men har nok kommet noenlunde i mål. Stabstag og hjulvinkler var enklere. Dr.mek. Roar (Nesodden) har bistått meg.
Gårsdagens testkøring på svingete småveier ga opptil 1,15g i svingene tross kald asfalt (Michelin Sport Cup),
Gleder meg til banetreffene neste år. Kanskje trackday på lørdag.
Hva har dere gjort med bilene deres i det siste ?
Gårsdagens testkøring på svingete småveier ga opptil 1,15g i svingene tross kald asfalt (Michelin Sport Cup),
Gleder meg til banetreffene neste år. Kanskje trackday på lørdag.
Hva har dere gjort med bilene deres i det siste ?
Re: Ketils GT3 Clubsport
Ikke all verden er jeg redd. Blitt litt for mye garage queen i sommer. Hadde en fin sensommertur i MR2en da.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Ketils GT3 Clubsport
Det gjenstår hjørnevekting for min del.
Re: Ketils GT3 Clubsport
Hvor skal du få gjort dette da?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Ketils GT3 Clubsport
Francis hos Cartech er dyktig.
Re: Ketils GT3 Clubsport
I dag var 17 år siden jeg hentet ut denne bilen hos Autozentrum Sport (PCO). Den første GT3en i Norge.
Re: Ketils GT3 Clubsport
Gratulerer i etterkant - ble det bløtkake på tenåringen?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Ketils GT3 Clubsport
Nei, den skal ikke legge på seg!