2010 GTR R35

Her kan forumets medlemmer presentere sine biler, enten de er på prosjektstadiet eller ferdige! :-)

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
cpr
Posts: 168
Joined: 21 Nov 2005 11:09
Location: Sarpsborg

2010 GTR R35

Post by cpr »

Har lenge vært på jakt etter en allround bil. En behagelig turbil som også er potent på bane.
Tanken var at jeg også skulle kunne benytte den på vinteren, da jeg ikke har tålmodighet til å ha en bil stående i garasje i 6-7 måneder av året. Valget hadde egentlig falt på 997 Turbo, og den skulle ha manuell kasse. Tilfeldigvis var jeg en tur innom Nissan i Moss, som hadde denne GTR´n til salgs for kunde. Hadde aldri tatt GTR`n i nærmere øyesyn da jeg tidligere har syntes den har fremtstått som litt "vulgær". Men, falt pladask.... Å Gud for en fantastisk morsom bil - Selv med automat og paddel shift :D Da har jeg altså endelig blitt kvitt noen tvangstanker.
Bilen ble kjøpt ny av en Nordmann hos Hedin Bil i Göteborg. Jeg har klargjort bilen for vinterføre med Ditec- og Lanolin behanding. Heldigvis fulgte det med originale vinterhjul som iht kvittering kostet 90.000Sek. Det er vel nesten 150.000Nok det nå :lol: Vinterhjulene fremsto dog som ubrukt.. Ser nå frem til tørre og fine vinterdager, gjerne med masse snø, samt en lengre tur til våren med bl.a. noen dager på Nordsløyfa. :)

Image

Her sammen med vår andre lille tøffe, som benyttes av kona.Image

Image

Image
Currently: Aston Martin Vantage, Mini John Cooper Works Countryman, 2011 Fiat 500 Abarth.
User avatar
alfheim
Posts: 637
Joined: 05 Mar 2003 17:07
Location: Oslo

Re: 2010 GTR R35

Post by alfheim »

Gratulerer.

Ser ut som en perfekt bil å møte opp på isbanekjøringen med.
Erling Alfheim
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
User avatar
cpr
Posts: 168
Joined: 21 Nov 2005 11:09
Location: Sarpsborg

Re: 2010 GTR R35

Post by cpr »

Takk for det.
Jobber med å få med kona til Gol 29-31 januar. Er nok utrolig morsom på isen..... hvis man trykker på noen knapper.. :lol:
Currently: Aston Martin Vantage, Mini John Cooper Works Countryman, 2011 Fiat 500 Abarth.
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Re: 2010 GTR R35

Post by webmaster »

'Av'-knapper regner jeg med? :twisted:

Gratulerer med en råtass av en bil!
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Post Reply