Exige CUP
Re: Exige CUP
Hva bestilte du?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige CUP
CL RC6 ble det. Lurte litt på RC8 men litt usikker på om skivene, som er litt slitt, vil tåle det
Re: Exige CUP
Da ble klosser avbestilt. Ble plutselig ekstra frakt til Norge. Noen som har eller vet om noen som har race klosser på lager?
Re: Exige CUP
Cartech kan muligens skaffe, men Eliseparts er stort sett et greit sted å handle.pIMp wrote:Da ble klosser avbestilt. Ble plutselig ekstra frakt til Norge. Noen som har eller vet om noen som har race klosser på lager?
Jeg foretrekker Performance Friction da jeg synes de er bede og varer lenger enn CL RC6, men hver sin smak så klart.
Litt vanskelig å linke riktige klosser når jeg ikke vet hvilke bremser du har...
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Exige CUP
Takk for tipset. Har originale bremser. Brukte pf på forrige bil og var fornøyd med det. Bortsett fra bremsestøvet som var umulig å få av.
Re: Exige CUP
Har ikke hatt problemer med bremsestøv på 08 compound, men jeg har svarte felger så det kan hende det ikke synes
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Exige CUP
Fikk tak i klosser fra cartech slik at det ble banekjøring . Fungerte mye bedre med skikkelige klosser. Etter gode råd og tips fra Hagenissen og litt mer tid i sete så ble beste tid 1.40.4 med 90kg dødvekt i passasjersetet...
Beklager dårlig kvalitet på film. Dette var første forsøk. Har fått fikset den auto zoom greia og bestilt stor minnekort, så det skal bli mer film neste gang
Er masse førerfeil, så dere er hevrved advart..
EDIT: Hvordan virker sånn youtube linking?
EDIT2: Takker Webmaster
Beklager dårlig kvalitet på film. Dette var første forsøk. Har fått fikset den auto zoom greia og bestilt stor minnekort, så det skal bli mer film neste gang
Er masse førerfeil, så dere er hevrved advart..
EDIT: Hvordan virker sånn youtube linking?
EDIT2: Takker Webmaster
Last edited by pIMp on 04 May 2015 18:38, edited 2 times in total.
Re: Exige CUP
Det ser nå ut som om både sjåfør og bil trives godt på idealsporet!
Ariel Atom, BMW E30 318is og E30 330i
Re: Exige CUP
Veldig bra kjøring, ikke mange som henter 3 sekunder på ett treff? Må få orden på mellomgassingen så du slipper rykkingen under nedgiring bare. Du er jo godt under 1.40 uten passasjer allerede også..
Re: Exige CUP
Dæven, det var en bra tid med helt ny bil! Gratulerer!pIMp wrote:Fikk tak i klosser fra cartech slik at det ble banekjøring . Fungerte mye bedre med skikkelige klosser. Etter gode råd og tips fra Hagenissen og litt mer tid i sete så ble beste tid 1.40.4 med 90kg dødvekt i passasjersetet...
Beklager dårlig kvalitet på film. Dette var første forsøk. Har fått fikset den auto zoom greia og bestilt stor minnekort, så det skal bli mer film neste gang
Er masse førerfeil, så dere er hevrved advart..
EDIT: Hvordan virker sånn youtube linking?
https://youtu.be/YjLRgb1C-Zc
Sånn youtube-linking må se sånn ut:
Code: Select all
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YjLRgb1C-Zc[/youtube]
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige CUP
Takk for det. Fine bilder også. Hentet 3.2 sekunder og det var langt over forventning. Foreløpig blir det litt system overload med mellomgass. Skal teste det litt neste treff.hagenisse wrote:Veldig bra kjøring, ikke mange som henter 3 sekunder på ett treff? Må få orden på mellomgassingen så du slipper rykkingen under nedgiring bare. Du er jo godt under 1.40 uten passasjer allerede også..
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Re: Exige CUP
Mulig det finnes andre meninger enn min, men jeg ville ikke kjørt med dette. I alle fall ikke banekjørt.
Men det er ditt valg.
EDIT: Men originalskiver er ikke ruinerende dyrt
Men det er ditt valg.
EDIT: Men originalskiver er ikke ruinerende dyrt
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Exige CUP
Ikke uvanlig dette. Tror jeg ville latt være å kjøre hardt med de i alle fall.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige CUP
Da blir det pagid skiver. Gikk for rimeligste alternativ, så blir intresant å se hvor lenge de lever.