Exige S, 2007
Re: Exige S, 2007
En såkalt teaser.. Ingen bilder av innholdet? Pass på ryggen, 32 kg kan være for mye for en utrent? rygg.
Ariel Atom, BMW E30 318is og E30 330i
Re: Exige S, 2007
Regner med at vi kjører full unnoxing her. Får vel komme innom en dag da hvis ikke du har lyst til å ta en tur vestover på et tidspunkt.
Erling Alfheim
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Re: Exige S, 2007
Julaften er her, på tide å åpne pakker!
Ikke noe å si på innpakkingen:
Innholdet i den store pakka får vente litt.
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Ikke noe å si på innpakkingen:
Innholdet i den store pakka får vente litt.
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige S, 2007
Skal se om jeg får satt kursen vestover i romjulaalfheim wrote:Regner med at vi kjører full unnoxing her. Får vel komme innom en dag da hvis ikke du har lyst til å ta en tur vestover på et tidspunkt.
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige S, 2007
Kan skimte litt av innholdet her
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige S, 2007
Da var det den store esken sin tur - noen av dere har vel sett deler av innholdet før ifb med egne oppgraderinger:
Lekker sak, dette.
Full pakke:
Så var det ny bunnpanne - valgte å kjøpe EP sin, de skryter fælt av den:
Også hadde den 3 sånne kule flapper
Også et skikkelig justerbart stabstag:
Som nevnt tidligere skal jeg levere inn slitne deler til sandblåsing og lakkering, men jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med navene:
Sandblåsing av disse er vel neppe lurt - sand i lagre er ikke noe særlig. Men jeg lurte litt på om jeg skulle gjøre et forsøk med sodablasteren og kompressoren? Hvis jeg tetter godt rundt lagrene så er jo sodablasteren vesentlig mer skånsom enn sandblåsing? Eller skal jeg bare gi dem en god omgang med stålbørste og la det være med det?
Lekker sak, dette.
Full pakke:
Så var det ny bunnpanne - valgte å kjøpe EP sin, de skryter fælt av den:
Også hadde den 3 sånne kule flapper
Også et skikkelig justerbart stabstag:
Som nevnt tidligere skal jeg levere inn slitne deler til sandblåsing og lakkering, men jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med navene:
Sandblåsing av disse er vel neppe lurt - sand i lagre er ikke noe særlig. Men jeg lurte litt på om jeg skulle gjøre et forsøk med sodablasteren og kompressoren? Hvis jeg tetter godt rundt lagrene så er jo sodablasteren vesentlig mer skånsom enn sandblåsing? Eller skal jeg bare gi dem en god omgang med stålbørste og la det være med det?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige S, 2007
Det skal visstnok gå an å bruke eddik som syrebad til sånt. Det er i alle fall hva denne karen ser ut til å ha bukt
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Exige S, 2007
Du skal vel dele de mere før du gjør noe ?
Å demontere "uprights" fra lageret?
Sandblåsing av disse er vel neppe lurt - sand i lagre er ikke noe særlig. Men jeg lurte litt på om jeg skulle gjøre et forsøk med sodablasteren og kompressoren? Hvis jeg tetter godt rundt lagrene så er jo sodablasteren vesentlig mer skånsom enn sandblåsing? Eller skal jeg bare gi dem en god omgang med stålbørste og la det være med det?[/quote]
Å demontere "uprights" fra lageret?
Sandblåsing av disse er vel neppe lurt - sand i lagre er ikke noe særlig. Men jeg lurte litt på om jeg skulle gjøre et forsøk med sodablasteren og kompressoren? Hvis jeg tetter godt rundt lagrene så er jo sodablasteren vesentlig mer skånsom enn sandblåsing? Eller skal jeg bare gi dem en god omgang med stålbørste og la det være med det?[/quote]
Re: Exige S, 2007
Skjønner at det kommer til å gå unna på banetreffene til sommeren.. Hvis hjullagrene presses ut så ødelegges de sikkert. Er nye lagre dyre?
Ariel Atom, BMW E30 318is og E30 330i
Re: Exige S, 2007
Jo, det er planen, men må vel uansett beskytte lagrene?Speedster wrote:Du skal vel dele de mere før du gjør noe ?
Å demontere "uprights" fra lageret?
Om det skal gå unna er jeg usikker på, men det skal forhåpentligvis gå bedrePeR4 wrote:Skjønner at det kommer til å gå unna på banetreffene til sommeren.. Hvis hjullagrene presses ut så ødelegges de sikkert. Er nye lagre dyre?
Det var vel sånn at du bare får kjøpt dette sammen:
De koster rundt 70 pund pr stk, så ikke så galt egentlig.
Edit: Når jeg tenker meg om så er det vel egentlig dustete å ikke bytte dem...
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige S, 2007
De ser jo ut til å være greie å demontere fra navet for gjenbruk. Ville ikke bestilt før demontering. Men noen ganger, og særlig hvis brukt i saltslaps, så sitter sånne som bare f. Da må det kanskje mere stump vold til..
Ariel Atom, BMW E30 318is og E30 330i
Re: Exige S, 2007
Var lett som en plett (faktisk). Muttertrekker på boltene og noen forsiktige (eh) kakk med en hammer så var de ute:
Klar for sandblåsing og lakk.
Klar for sandblåsing og lakk.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige S, 2007
Kansje gå for disse?
Re: Exige S, 2007
Har sikla på upright'ene til EP en stund, men synes det blir for dyrt i forhold til hva en fører som meg fårnut av dem.
Men disse kan jeg ikek huske å ha sett før. Hvor fant du disse? (Link dem gjerne)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Men disse kan jeg ikek huske å ha sett før. Hvor fant du disse? (Link dem gjerne)
Sent from my iPhone using Tapatalk
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....