Min Matra Murena V6

Her kan forumets medlemmer presentere sine biler, enten de er på prosjektstadiet eller ferdige! :-)

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
matramurena
Posts: 3
Joined: 09 May 2014 20:05
Location: Lillesand

Min Matra Murena V6

Post by matramurena »

Hei

Jeg er Martijn, 37 år gammel og jeg bor i Nederland. Jeg håper å flytte til Norge om noen månader og derfor søker jeg et jobb. Min Norsk er ikke så bra, så jeg prøve å skrive så mye som mulig i Norsk å øve.

Hvis jeg flytter til Norge skal jeg ta med meg min bil, en 1983 Matra Murena som er konvertert med en Alfa Romeo V6 motor. Dette var en stor prosjekt men endelig er det mulig å kjøre med bilen igjen. Motoren har 190 hk og med en totalvekt av 1000 kg er det en rimelig rask bil. Her er enige bilder:

Image

Image

Image

Image

Også skal jeg ta med meg min andere bil som er også lit specialt. Min Renault Avantime.

Image

Sorry for min dårlig Norsk. :oops:

Hilsen,

Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
User avatar
mazdafun
Posts: 200
Joined: 10 May 2006 13:56

Re: Min Matra Murena V6

Post by mazdafun »

Hei.

Velkommen til Norge!

Stilige biler begge 2. Om du trenger informasjon om registrering av bilene dine i Norge, så bare si ifra.

=)
matramurena
Posts: 3
Joined: 09 May 2014 20:05
Location: Lillesand

Re: Min Matra Murena V6

Post by matramurena »

Hei igjen,

Det er noen år senere og jeg har flyttet til norge for 2 år siden. Min Murena er fortollet og står i garasjen, men den trenger ny dekk til å kjøre til trafikkstasjon. Så jeg må kjøpe noen dekk som passer min behov. Jeg har 2 typer jeg tenker om akkurat nå, Federal 595 RSR, eller Nexex Nblue HD Plus.

Er det noen her med erfaring med denne typer dekk? Helst i en bil med motor i midt og bakhjulsdrift?

Mvh,
Martijn
1983 Matra Murena 3.0 V6
78Corvette
Posts: 46
Joined: 17 Nov 2016 21:08
Location: Hønefoss

Re: Min Matra Murena V6

Post by 78Corvette »

Tøff bil du har :D
Post Reply