Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Her kan forumets medlemmer presentere sine biler, enten de er på prosjektstadiet eller ferdige! :-)

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
Luigi
Posts: 1707
Joined: 03 Oct 2005 10:41
Location: Bærum

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by Luigi »

Das Pasta oder nichts?
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by henning »

Ny gt-vogn grappa ?
'11 sDrive 35is
---------------------
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by grappa speziale »

henning wrote:Ny gt-vogn grappa ?
Japp!

Vi tar et bilde til, værsågod:
Image
User avatar
Morten H
Posts: 965
Joined: 26 Jul 2005 23:41
Location: Skedsmokorset

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by Morten H »

LIKER :!:
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.

Medlem:3325
User avatar
ElViz
Posts: 895
Joined: 01 Aug 2008 13:25
Location: Åros,Røyken
Contact:

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by ElViz »

Nydelig :shock: :D
Mere bilder?
Fantastisk hvor flink du er til å finne topp biler!
Odd Goderstad
Image

x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
User avatar
Yukikaze
Posts: 126
Joined: 28 Feb 2012 21:15

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by Yukikaze »

All den tid du har forsynt deg rikelig av livets goder, ikke minst le auto dolci, vet jeg ikke om dette er din første GG. Om så: Velkommen! Om det ikke er din første: Herlig Merak!

Husker jeg helt feil eller var dette en SS som lå til salgs på Finn?
SVX - VTD
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by grappa speziale »

Yukikaze wrote:All den tid du har forsynt deg rikelig av livets goder, ikke minst le auto dolci, vet jeg ikke om dette er din første GG. Om så: Velkommen! Om det ikke er din første: Herlig Merak!

Husker jeg helt feil eller var dette en SS som lå til salgs på Finn?
Siden jeg ikke vet hva en GG er, vil jeg anta at jeg har hatt lite eller ingen befatning med GG før? Er det derimot snakk om Go Go-girls stiller saken seg fort i et annet lys. Jeg er uansett ønsket velkommen til et eller annet - håper bare det ikke er på andre siden.
User avatar
Yukikaze
Posts: 126
Joined: 28 Feb 2012 21:15

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by Yukikaze »

grappa speziale wrote:Siden jeg ikke vet hva en GG er, vil jeg anta at jeg har hatt lite eller ingen befatning med GG før? Er det derimot snakk om Go Go-girls stiller saken seg fort i et annet lys. Jeg er uansett ønsket velkommen til et eller annet - håper bare det ikke er på andre siden.
En GG er en sånn Giorgetto Giugiaro. Den kan brukes til å designe og style ting og tang, blant annet biler (men også andre ting). Den har blitt flittig brukt i Pastaland, mest av Maserati; Merak intet unntak. Den har også blitt anvendt i Pølseland hvor den blant annet stylet Golf Mk1 og BMW M1. I Lammelårland har det vel for det meste gått i Bugatti. Han tok også en tur innom Nuddelimperiet og stylet noe som står meg kjært :)

Merak og selvfølgelig Bora står som noe av hans ypperste kunstverk. Smaken er som baken, men ved siden av Gandini, eller MG om man vil, står GG som en av Pastalands ypperste!
SVX - VTD
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by grappa speziale »

Aha, da kan jeg vel meddele at jeg har hatt befatning med GG litt mer enn én gang - vi er vel i nærheten av 50 eller noe der omkring vil jeg mene - bare sånn på bilfronten, altså. Jeg er vel ikke helt ukjent med MG, PF og PF heller......
User avatar
Yukikaze
Posts: 126
Joined: 28 Feb 2012 21:15

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by Yukikaze »

grappa speziale wrote:Aha, da kan jeg vel meddele at jeg har hatt befatning med GG litt mer enn én gang - vi er vel i nærheten av 50 eller noe der omkring vil jeg mene - bare sånn på bilfronten, altså. Jeg er vel ikke helt ukjent med MG, PF og PF heller......
Bene, Bene!
SVX - VTD
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by grappa speziale »

Slik ser det altså ut der inne - Som vanlig i en Maserati er det ikke spart på skinnet.....

Image
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by grappa speziale »

Det ble en tur i dag - strålende lav sol og tørr asfalt - lav sol er pyhton, spesielt da bilen ikke har solskjermer?!

Vel, uansett, det ble en lengre tur og selvsagt noen bilder av doningen.....Merakfolket(noe som heter det?) kjører gjerne med sine biler......
Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Yukikaze
Posts: 126
Joined: 28 Feb 2012 21:15

Re: Konstruert av italienske pastakokker med hoftefeil

Post by Yukikaze »

Til salgs allerede?
SVX - VTD
Post Reply