Peugeot 306 Gti6 Banebil på meg :-)

Her kan forumets medlemmer presentere sine biler, enten de er på prosjektstadiet eller ferdige! :-)

Moderators: inge, NoBrain

User avatar
NoBrain
Posts: 687
Joined: 18 Sep 2003 14:43

Re: Peugeot 306 Gti6 Banebil på meg :-)

Post by NoBrain »

Hmm. Ser at du har endret signaturen din. Har du gitt opp 306en :?: Uansett, tror du blir fornøyd med det nye valget. Men sørg for å montere ordentlig roll-over bar :wink:
Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
User avatar
Morten H
Posts: 965
Joined: 26 Jul 2005 23:41
Location: Skedsmokorset

Re: Peugeot 306 Gti6 Banebil på meg :-)

Post by Morten H »

NoBrain wrote:Hmm. Ser at du har endret signaturen din. Har du gitt opp 306en :?: Uansett, tror du blir fornøyd med det nye valget. Men sørg for å montere ordentlig roll-over bar :wink:
Ja desverre gikk tålmodigheten min tom for unskyldninger til meg selv om hvorfor jeg skal vente kansje enda en uke på at de skal få satt i en Motor som kansje er bra (brukt) og må kjøres pent inn da den har stått lenge og den trenger et parr hyppige olje skift for å få ut gammel skitt og slam ,så magefølelsen min sier også at det er 50/50 sjangs at den blir bra eller enda en runde med Motor overhalling etc.............

Nei !! Da er det bedere med noe gjennomprøvd og artig Japansk som er byggd for fart og spenning og på kjøpet fikk jeg med Masse gromme deler ;-)
Kommer ny tråd/Link på MX5,n :wink:
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.

Medlem:3325
Post Reply