Jone's 1991 NSX

Her kan forumets medlemmer presentere sine biler, enten de er på prosjektstadiet eller ferdige! :-)

Moderators: inge, NoBrain

User avatar
Luigi
Posts: 1707
Joined: 03 Oct 2005 10:41
Location: Bærum

Re: Jone's 1991 NSX

Post by Luigi »

Ja, gratulerer så mye med fet bil! Bare kos deg du, og skit i alle oss andre. NSX er godkjent av "alla dom rätta grabbarna", så bare ta det med ro.

Det finnes alltid noen som sverger til noe annet enn du gjør, og det er alltid en viss fare for at du blir stoppet på benser'n av en apoplektisk herremann som skal fortelle deg at du har kjøpt feil bil. Det har jeg selv opplevd mange ganger, og jeg kjører ikke en gang japaner. Jeg kaller det "Autofil-syndromet", men vi har nå alle våre mer eller mindre kokkelimonke forestillinger om hva som er moro å bruke fritida på ;)
User avatar
mailman1
Posts: 22
Joined: 03 Feb 2011 10:18
Location: Stavanger, eiganes

Re: Jone's 1991 NSX

Post by mailman1 »

Luigi wrote:Ja, gratulerer så mye med fet bil! Bare kos deg du, og skit i alle oss andre. NSX er godkjent av "alla dom rätta grabbarna", så bare ta det med ro.

Det finnes alltid noen som sverger til noe annet enn du gjør, og det er alltid en viss fare for at du blir stoppet på benser'n av en apoplektisk herremann som skal fortelle deg at du har kjøpt feil bil. Det har jeg selv opplevd mange ganger, og jeg kjører ikke en gang japaner. Jeg kaller det "Autofil-syndromet", men vi har nå alle våre mer eller mindre kokkelimonke forestillinger om hva som er moro å bruke fritida på ;)
Hahaha. Hva er det du kjører som får eldre menn til å dirre? :lol:

Ikke alfaen vel??? Hvem er det som sier _DET_ er feil bil liksom??? :?: :o
I don't understand bus lanes!
Why do poor people need to get to places quicker than I do?

-Jeremy Clarkson
_____________________
91' NSX 3.0 Coupè
93' MR2 GTI Targa -solgt-
92' 626 2,5i V6
User avatar
Luigi
Posts: 1707
Joined: 03 Oct 2005 10:41
Location: Bærum

Re: Jone's 1991 NSX

Post by Luigi »

OBS: avataren min viser ikke en bil jeg har eid eller noen gang har håp om å eie. Det er en Tipo 33 Stradale.

Jeg har ingen sportsbiler lengre, men de få gangene Montreal-prosjektet mitt var ute og kjørte syns de fleste jeg møtte at det var morsomt. De skjønte nok at en eller annen fornuft hadde gitt tapt for 13-åringen inni meg, og slo seg til ro med det. De som ikke syns det var så morsomt hadde alle mulige forslag til hva slags bil jeg EGENTLIG burde brukt pengene på, etterfulgt av knestående skuffelse over at den ikke hadde 800 hk og en 12-liters V16 med flat veiv. Eller noe sånt. Poenget mitt er bare at man må gi blaffen i folk som helt opplagt har annen smak og/eller interesser enn deg - inkludert svenske playboyer med bunnløse lommer og mengder av fritid.

Det finnes ingen tradisjonelt fornuftige(*) grunner til å kjøpe en sportsvogn eller rigge seg en banebil, så jeg blir litt matt når folk plutselig begynner å late som de finnes allikevel.




(*) Fornuft av typen: "legge seg tidlig", "spise sunn mat", "spare penger i banken", "være hyggelig med andre", "bruke tanntråd", "betale regningene sine". Du skjønner.
Linder
Posts: 147
Joined: 09 Sep 2008 10:37
Location: Mo i Rana

Re: Jone's 1991 NSX

Post by Linder »

Jeg tolket spøkefuggel dit hen at de led tåkelysene var så grusomt harry at det måtte være en spøk på en så lekker bil. Ikke at du er mer eller mindre verdig eller at noen er misunellig.
Nissan S13 Racing til salgs
Honda ITR DC5 Type-R
Andrè Linder
User avatar
mailman1
Posts: 22
Joined: 03 Feb 2011 10:18
Location: Stavanger, eiganes

Re: Jone's 1991 NSX

Post by mailman1 »

Linder wrote:Jeg tolket spøkefuggel dit hen at de led tåkelysene var så grusomt harry at det måtte være en spøk på en så lekker bil. Ikke at du er mer eller mindre verdig eller at noen er misunellig.
Ja det var vel noe sånt jeg regna med det han mente... Moderne biler har jo ofte led lys, ringer, striper osv osv. Audi og noen WV har jo maskara lys eller liknende. Blir det harry så monteres de ikke, men det er jeg som blir dommeren :D
I don't understand bus lanes!
Why do poor people need to get to places quicker than I do?

-Jeremy Clarkson
_____________________
91' NSX 3.0 Coupè
93' MR2 GTI Targa -solgt-
92' 626 2,5i V6
User avatar
Yukikaze
Posts: 126
Joined: 28 Feb 2012 21:15

Re: Jone's 1991 NSX

Post by Yukikaze »

Nå har ingen herremenn kommet bort til meg og sagt at jeg har valgt feil bil, men om "den typen" kommer så sier du bare:

"Nei, det er ikke feil. Det er tendance japonais." Husk å dra på vokalene og stem siste s'en veldig. Når de så ser på deg og stammer "H..Hva er det?" så svarer du "Paris er verdens sentrum", setter deg inn i bilen og drar. Du kan gjene himle passelig synlig med øynene. Det gir dem noe å tenke på i Morrissen.

Jeg gikk forøvrig nylig bort en MGB-person og gav ros.

Når det gjelder LEDene, så trenger du ikke å få full disco :) Mente vel mer at Chris lager det du vil ha og NSX kjenner han svært godt. Koster ikke noe særlig, heller.
SVX - VTD
User avatar
mailman1
Posts: 22
Joined: 03 Feb 2011 10:18
Location: Stavanger, eiganes

Re: Jone's 1991 NSX

Post by mailman1 »

Skjønner! Skal putte ham i minnet. Nok av andre ting jeg bekymres med for øyeblikket :)
I don't understand bus lanes!
Why do poor people need to get to places quicker than I do?

-Jeremy Clarkson
_____________________
91' NSX 3.0 Coupè
93' MR2 GTI Targa -solgt-
92' 626 2,5i V6
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Re: Jone's 1991 NSX

Post by henning »

Det Luigi ikke er klar over er at det er ikke bilen folk reagerer på, men sjåføren :wink:

Og bare for å avklare:
NSX er en nydelig sportsvogn. Basta!
.
.
.

Lykke til med riskoker'n :lol:
'11 sDrive 35is
---------------------
User avatar
Luigi
Posts: 1707
Joined: 03 Oct 2005 10:41
Location: Bærum

Re: Jone's 1991 NSX

Post by Luigi »

henning wrote:Det Luigi ikke er klar over er at det er ikke bilen folk reagerer på, men sjåføren :wink:
"Det er katalysatoren du kjenner! Jeg sverger!"

:mrgreen:
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Re: Jone's 1991 NSX

Post by henning »

Luigi wrote:
henning wrote:Det Luigi ikke er klar over er at det er ikke bilen folk reagerer på, men sjåføren :wink:
"Det er katalysatoren du kjenner! Jeg sverger!"

:mrgreen:
Det sier du hver gang..
'11 sDrive 35is
---------------------
User avatar
mailman1
Posts: 22
Joined: 03 Feb 2011 10:18
Location: Stavanger, eiganes

Re: Jone's 1991 NSX

Post by mailman1 »

Ska montere riskoker fremme i reservehjulsbrønnen. :mrgreen:
I don't understand bus lanes!
Why do poor people need to get to places quicker than I do?

-Jeremy Clarkson
_____________________
91' NSX 3.0 Coupè
93' MR2 GTI Targa -solgt-
92' 626 2,5i V6
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Re: Jone's 1991 NSX

Post by henning »

Trivelig med varmmat på banetreff :D
'11 sDrive 35is
---------------------
Post Reply