Luigi wrote:Apropos korte og konsise navn, så skal vi med helling mot italienske kjøretøyer kanskje ikke le så hjertelig av andre (jeg mener, det finnes jo biler som heter Alfa Romeo Giulia Sprint Gran Turismo Veloce og Lancia Delta High-Fidelity Integrale Evoluzione II), men det er ennå et stykke igjen til det blir ille:
Jeg synes slikt er litt kult på de gamle japsene ifra 80 og 90 tallet Hadde hjulkapsler på en Galant en gang hvor det stod : Super Aerofoiled for optimum brake cooling efficiency
Livet er for kort for kjedelige biler!
86 Toyota MR2 til å ta alle kronglette omveier.....
04 Subaru Impreza 2,0 GX til daglig og moro på vinter
Ole Vik wrote:Grattis med skikkelig kjøremaskin. Synd med fargen... alle vet at de gule er raskere...
Jada er klar over det, men som en gammel mann er jeg ikke så opptatt av slikt lenger
Den raskeste bilen 0-100 km/t jeg har hatt var jo gul (og carbon).
Den gjorde sprinten på 2,8 sek. Denne trenger 2 sek mer på øvelsen.
henning wrote:En liten boks og vips yter bilen 400 hk
Men som den gamle gubben jeg er, er det mulig jeg synes 340 hk er nok
Litt av et sprang fra TR5en du hadde for *ugh* alt for lenge siden.... ( og som var en 5 fordi den bare gikk på 5 sylindre en del av tiden iirc )
Den var til tider ganske lunefull ja.
En periode nektet den å gå på annet enn tomgang.
Og når jeg anskaffet sølvpilen i tillegg ble den så dødelig fornærmet at den på de mest upassende steder la på bremsene, og sørger for å brenne opp vindusviskermotoren.
Men den var et herlig stykke britisk landbruksmaskineri
Ole Vik wrote:Grattis med skikkelig kjøremaskin. Synd med fargen... alle vet at de gule er raskere...
Jada er klar over det, men som en gammel mann er jeg ikke så opptatt av slikt lenger
Den raskeste bilen 0-100 km/t jeg har hatt var jo gul (og carbon).
Den gjorde sprinten på 2,8 sek. Denne trenger 2 sek mer på øvelsen.
4.8 er galskap!!
)))
Oslo Felgretting - Alt i oppussing og oppretting av alle felger