Mein neuer GT

Her kan forumets medlemmer presentere sine biler, enten de er på prosjektstadiet eller ferdige! :-)

Moderators: inge, NoBrain

grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Post by grappa speziale »

kjøpt kun på grunn av bæreposestyret og radioen:
Image
User avatar
need4speed
Posts: 449
Joined: 16 Feb 2010 11:26
Location: Mo i Rana

Post by need4speed »

den knappen over varsellyset hva er det?

gratulere med flott bil :)
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Post by grappa speziale »

need4speed wrote:den knappen over varsellyset hva er det?

gratulere med flott bil :)
Den knappen jeg tror du mener styrer høyttalerne foran og bak, altså en fader-knapp.

Oh lykke!
Gjett hva som dukket opp i dag? Blant mange ankomne deler hos den lokale BMW-forhandleren lå der en støvete plastpakke med pinjegrønne originalmatter til sekseren. Spesielt? Nei ikke veldig, tenker du. Saken er nemlig at dette er en New Old Stock-pakke beregnet å henge på stativ hos forhandlerne på 80-tallet og ikke slik som de fleste mattene du får bestilt(de er nyproduserte og mangler opphenget).

Jeg er så gal at jeg bestilte et sett til, for jeg får vondt av å åpne en slik skatt, jeg må ha en liggende. Mulig dere ikke bryr dere om sånt, men det gjør faktisk jeg.

Image
Image

Oh, hellige jul!
Dagen ble ikke verre etter at jeg fant den originale pakkseddelen liggende i sjuern - en slik har jeg aldri sett før.
Image
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Post by Iceman »

Første gang jeg så en BMW 6-serie var på 80 tallet i TV serien Miami Vice, :lol: med i den serien så var det en hvit E24 M6.

Rett og slett en nydelig bil, gratulerer så mye.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
User avatar
vids
Posts: 553
Joined: 16 May 2006 11:47
Location: Oslo

Post by vids »

grappa speziale wrote:Jeg er så gal at jeg bestilte et sett til, for jeg får vondt av å åpne en slik skatt, jeg må ha en liggende. Mulig dere ikke bryr dere om sånt, men det gjør faktisk jeg.
Du har rett, jeg legger ikke mye prestisje i å eie multiple sett med gulvmatter, men må si at jeg liker entusiasmen din! :D
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport

x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Post by grappa speziale »

vids wrote:
grappa speziale wrote:Jeg er så gal at jeg bestilte et sett til, for jeg får vondt av å åpne en slik skatt, jeg må ha en liggende. Mulig dere ikke bryr dere om sånt, men det gjør faktisk jeg.
Du har rett, jeg legger ikke mye prestisje i å eie multiple sett med gulvmatter, men må si at jeg liker entusiasmen din! :D
Vel, om 22 år og du fortsatt har Imprezaen, kan du jo forsøke å bestille et sett matter som egentlig skulle hengt hos en forhandler og se om du får en uåpnet forhandlerpakke levert.
Jeg prøver bare å sette det i perspektiv, men husk du må vente i 22 år :D

Det er som kjent forskjell på årets vin og årgangsvin......
User avatar
vids
Posts: 553
Joined: 16 May 2006 11:47
Location: Oslo

Post by vids »

grappa speziale wrote:
vids wrote:
grappa speziale wrote:Jeg er så gal at jeg bestilte et sett til, for jeg får vondt av å åpne en slik skatt, jeg må ha en liggende. Mulig dere ikke bryr dere om sånt, men det gjør faktisk jeg.
Du har rett, jeg legger ikke mye prestisje i å eie multiple sett med gulvmatter, men må si at jeg liker entusiasmen din! :D
Vel, om 22 år og du fortsatt har Imprezaen, kan du jo forsøke å bestille et sett matter som egentlig skulle hengt hos en forhandler og se om du får en uåpnet forhandlerpakke levert.
Jeg prøver bare å sette det i perspektiv, men husk du må vente i 22 år :D
Hehe, den imprezaen er såpass langt unna orginal at gulvmattene ikke kommer til bety så mye. Men skjønner hva du mener :)
Skulle egentlig bare applaudere, det hørtes faktisk ut som et funn!
grappa speziale wrote: Det er som kjent forskjell på årets vin og årgangsvin......
Der er jeg dog noe uenig, begrepet årgangsvin har ikke noe med alderen å gjøre men henspiller derimot på en spesielt god årgang. Dog sjelden at en så god vin vil være moden for å konsumeres (med nytelse) det første året uansett så poenget ditt er i grunn intakt :)
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport

x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Post by grappa speziale »

:D :D
10 poeng for å pirke på de små ting, slik jeg selv ville gjort, men jeg hadde lyst til å si noe mer her ettersom jeg er norsk mester i kverulering - jeg lar det imidlertid være.
Jeg har uansett konkludert med at du vet mer om vin enn de fleste.
:D
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Post by grappa speziale »

3 glansede brosjyrer i A4
Image
Sonderausstattungen
Image
Image
Image
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Re: Mein neuer GT

Post by grappa speziale »

Harry Klein er på behandlingskur i Grappas Garage, og førerstolen er nå sendt til salmaker. Det aller siste trekket i hele verden ligger nå å venter på å monteres. Dessverre var bare setedelen å oppdrive og ikke ryggen. Det betyr litt triksy salmakerarbeid.
Det nye trekket er også ordentlig grønt, noe det gamle ikke er lenger, så jeg må regne med fargeforskjell mellom sete og rygg. Vel, det blir så bra det kan under rådende omstendigheter - og her er setets status i dag.
Image

Så får vi se hvordan det bliver......
Post Reply