Tidligere har jeg bygd opp en raceklar GT ment for roadsport. Klassen fikk fullburkrav så solgte bilen.
Jeg har ett rustfritt karosseri til og ett tonn med deler ink en potent motor og vurderer derfor å kjøre litt racing. Jeg har mye baneerfaring men aldri i organisert racingform. Er det noe å anbefale?
Forrige GT "Roadsport"
Karosseri som venter på kos....
Vurderer å kjøre i GT 4 neste sesong.....
- BAre Racing
- Posts: 79
- Joined: 15 Sep 2011 14:49
- Location: Bergen
Vurderer å kjøre i GT 4 neste sesong.....
Nürburgring 8.36
Rudskogen 1.40.0
Vålerbanen 1.07.8
Frøya 1.03.9
Lånkebanen 00.58.10
Gotland Ring 1.37.7
Rudskogen 1.40.0
Vålerbanen 1.07.8
Frøya 1.03.9
Lånkebanen 00.58.10
Gotland Ring 1.37.7
Ser bra ut det her
Sett deg godt inn i Regelverke ,klasse inndeling etc..
Nye Klasseindelinger/regler/Styre på nyåret.
Kan anbefales på det sterkeste
Hyggelige folk å omgås og altid en hjelpende hånd om man trenger.
Sett deg godt inn i Regelverke ,klasse inndeling etc..
Nye Klasseindelinger/regler/Styre på nyåret.
Kan anbefales på det sterkeste
Hyggelige folk å omgås og altid en hjelpende hånd om man trenger.
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
- BAre Racing
- Posts: 79
- Joined: 15 Sep 2011 14:49
- Location: Bergen
Historisk er vurdert men liker å bygge bil for å forbedre kjøreegenskaper. Det gule karoserriet har allerede coilovere, woblink og knivstag så bygd meg langt vekk fra originalLars P wrote:Hva med å ta med Historisk Racing i vurderingen, bilen passer jo ypperlig der.
Sjekk homologering 3012
Nürburgring 8.36
Rudskogen 1.40.0
Vålerbanen 1.07.8
Frøya 1.03.9
Lånkebanen 00.58.10
Gotland Ring 1.37.7
Rudskogen 1.40.0
Vålerbanen 1.07.8
Frøya 1.03.9
Lånkebanen 00.58.10
Gotland Ring 1.37.7