GRAPPAS PSYKEDELISKE SJOKOLADEFONDANT

Her kan forumets medlemmer presentere sine biler, enten de er på prosjektstadiet eller ferdige! :-)

Moderators: inge, NoBrain

grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Post by grappa speziale »

Jo, takk, det er nå engang originalfelgene. Og for at dere ikke skal tro at jeg leker Chip Foose og virkelig surfer på Kustombølgen, så er 21 mm spacer levert som option på 928.

Image
User avatar
Luigi
Posts: 1707
Joined: 03 Oct 2005 10:41
Location: Bærum

Post by Luigi »

Schönste Spitzenklasse! Ganz nüchtere und richtige pneu und Räder.
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Post by grappa speziale »

Det deilige vårværet på Langfredag førte til lufting av vognene. Jeg er sålangt fornøyd med egenskapene i Michelindekkene. Ingen store provokasjoner, men kjenner at de sitter.
Ja, hvordan det ble på bilen? Jo det ser dere her:
Image

21mm spacer bak gjør mye med utseende:
Image

Det ser tøft ut når man treffer riktig hastighet og det ser ut som om felgene går bakover.
Image
Klengenavnet er "Landshark", treffende for alle andre enn Rpm....
Image
Som dere ser, et lite besøk i nabogården
Image
Teledials it is
Image
User avatar
Luigi
Posts: 1707
Joined: 03 Oct 2005 10:41
Location: Bærum

Post by Luigi »

grappa speziale wrote:Klengenavnet er "Landshark", treffende for alle andre enn Rpm....
Tror ikke du skal bekymre deg for Sig. Barzini så veldig. En dag finner han nok en hobby han liker :lol:

Dekkene og felgene ble helt perfekte spør du meg, og såvidt meg bekjent er ikke 928-er laget av melis!
grappa speziale
Posts: 217
Joined: 19 Jul 2007 11:02

Post by grappa speziale »

Luigi wrote:
grappa speziale wrote:Klengenavnet er "Landshark", treffende for alle andre enn Rpm....
Tror ikke du skal bekymre deg for Sig. Barzini så veldig. En dag finner han nok en hobby han liker :lol:

Dekkene og felgene ble helt perfekte spør du meg, og såvidt meg bekjent er ikke 928-er laget av melis!
Ha, ha! Melis? Jeg har tenkt å bruke vognen til akkurat det den er ment for. Kanskje lakken får noen brune render i regnvær, men du finner ikke ditto i mine truser selv om det yrer.
Takk skal du forresten ha Luigi!
På godt nordnorsk skal jeg spandere et bilde av den feite rævva til bilen som hæstkuken sjøl skal sitte i:
Image
Post Reply