Mazda 323 GT-R - "ismaskinen"

Her kan forumets medlemmer presentere sine biler, enten de er på prosjektstadiet eller ferdige! :-)

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
mazdafun
Posts: 200
Joined: 10 May 2006 13:56

Mazda 323 GT-R - "ismaskinen"

Post by mazdafun »

Hei.

Har laget en tråd på ett annet forum. Målet er Golsfjellet til vinteren og isen som vi koste oss på for "mange år siden" (-det føles slik).

Denne gangen er det flere momenter som gjør at dette kan gå:

1. Jeg starter når det snart er badetemp i vannet vi skal kjøre på (ok, kanskje ikke såå varmt, men :roll: )

2. Mye er allerede klart.

3. Jeg starter i ny jobb 1 September og forventer vesentlig mindre arbeidspress og dermed mer fritid (logisk ikke sant?)

4. Jeg er nygift og kan derfor tilbringe så mye tid jeg vil i garasjen da jeg slipper "å jage mer" (helt ulogisk? :lol: )

Her er linken til Mazda forumet : http://www.mazda-ogn.org/phpBB3/viewtop ... 17&t=19929
User avatar
Luigi
Posts: 1707
Joined: 03 Oct 2005 10:41
Location: Bærum

Re: Mazda 323 GT-R - "ismaskinen"

Post by Luigi »

mazdafun wrote: 3. Jeg starter i ny jobb 1 September og forventer vesentlig mindre arbeidspress og dermed mer fritid (logisk ikke sant?)

4. Jeg er nygift og kan derfor tilbringe så mye tid jeg vil i garasjen da jeg slipper "å jage mer" (helt ulogisk? :lol: )
For å sitere formannen i Norsk Maseratiklubb: "Jeg tror jeg må le" :lol:
Men for all del - lykke til! ;)
User avatar
mazdafun
Posts: 200
Joined: 10 May 2006 13:56

Post by mazdafun »

Hei.

Le i vei. Jeg lever i håpet... :lol:

Men garasjen er koblet sammen med huset. Så teknisk sett er jeg hjemme selv om jeg er i "furtebua". Det må jo telle for noe..? :)
User avatar
Luigi
Posts: 1707
Joined: 03 Oct 2005 10:41
Location: Bærum

Post by Luigi »

He he. Lurer på om det kanskje ikke er bedre å spørre kjerringa enn oss. Jeg syns selvfølgelig at du bør bo i garasjen til 323-en er klar :lol:

Punkt 3 skal jeg ikke uttale meg videre om. Sjefen har sportsbil, egen datamaskin og sannsynligvis bokmerke til forumet :shock:
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Post by inge »

Luigi wrote:
Punkt 3 skal jeg ikke uttale meg videre om. Sjefen har sportsbil, egen datamaskin og sannsynligvis bokmerke til forumet :shock:
Fornuftig 8)
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
Alf Torp
Posts: 188
Joined: 30 Jun 2008 11:19
Location: Skaun, Sør-Trøndelag

Post by Alf Torp »

Luigi wrote:He he. Lurer på om det kanskje ikke er bedre å spørre kjerringa enn oss. Jeg syns selvfølgelig at du bør bo i garasjen til 323-en er klar :lol:

Punkt 3 skal jeg ikke uttale meg videre om. Sjefen har sportsbil, egen datamaskin og sannsynligvis bokmerke til forumet :shock:
:D
Mvh,
Alf Torp

- 68 Scimitar Se4c Coupe
- 88 Scimitar SS1 1400
- 72 Opel Admiral S
- 73 Opel Admiral E
- 74 Opel Admiral S
- 84 Audi 200 Quattro Avant
- 94 Audi 100 Quattro Avant
- 99 Yamaha Vmax
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Post by henning »

Luigi wrote: Punkt 3 skal jeg ikke uttale meg videre om. Sjefen har sportsbil, egen datamaskin og sannsynligvis bokmerke til forumet :shock:
Jøss hva slags type er denne sjefen din mon tro ?
Egen edb maskin og greier...
'11 sDrive 35is
---------------------
Post Reply