Ny Porsche kjøpt inn

Her kan forumets medlemmer presentere sine biler, enten de er på prosjektstadiet eller ferdige! :-)

Moderators: inge, NoBrain

User avatar
need4speed
Posts: 449
Joined: 16 Feb 2010 11:26
Location: Mo i Rana

Post by need4speed »

taper du mye tid da på å bremse så mye tidligere da?
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Post by Iceman »

Ja et til to sec på en runde, og under et løp vil jeg tape plasser på innbremsingen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
User avatar
need4speed
Posts: 449
Joined: 16 Feb 2010 11:26
Location: Mo i Rana

Post by need4speed »

hmm det burde jo vært mulig å få en bedre metode på giringa/clutchinga så du ikke taper så mye eller?
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Post by Iceman »

Skal montere noe som gjør at bilen mellomgasser selv på tirsdagen, så jeg håper dette vil hjelpe.
Det er en sak som går fra kassa til gassen, faktisk bare en vaier.
Da gasser bilen 30% selv mellom girene, på vei ned i girene.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
User avatar
need4speed
Posts: 449
Joined: 16 Feb 2010 11:26
Location: Mo i Rana

Post by need4speed »

ja det burde jo funke, er jo kjipt å miste så mye på runden
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Post by webmaster »

Meget lovende!
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
vids
Posts: 553
Joined: 16 May 2006 11:47
Location: Oslo

Post by vids »

210 på langstrekka!
Dæven da har du nok en ganske bra utgangshastighet i fra langsvingen tenker jeg!

Dette må være en svært konkurransedyktig bil i sin klasse! I hvert fall når du får til nedgiringen mer optimalt.
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport

x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
Linder
Posts: 147
Joined: 09 Sep 2008 10:37
Location: Mo i Rana

Post by Linder »

Har du prøvd tidskjøring på ACR med noen av disse baneporschene med slicks? Hvis ja, hvilke tider ligger de på?
Nissan S13 Racing til salgs
Honda ITR DC5 Type-R
Andrè Linder
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Post by Iceman »

Linder wrote:Har du prøvd tidskjøring på ACR med noen av disse baneporschene med slicks? Hvis ja, hvilke tider ligger de på?
Har ikke tatt tider på ACR med Slicks, men om GT-serien noen gang skal opp til MO, så skal jeg legge ut tidene.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Post by Iceman »

Har nå fått testet CUPen på Våler, så nå er jeg vel mere eller mindre klar for sesongstart i NM.
Det regnet godt da vi kom, men i det vi trillet bilene av hengerene så stoppet det. 8)
Litt glatt med Slicks i starten, men banen tørket godt opp noe som førte til at rundetidene gikk nedover.
Vi klarte å presse tidene ned mot 58sec, noe jeg er godt fornøyd med etter bare 30+ runder på den banen med den bilen.
Fikk noen små problemer med bilen, men er likevel fornøyd med gjennomkjøringen på Våler.

Nå er det første NM runde som står for døren Image så jeg håper flest mulig stiller opp på Våler den 14 og 15 MAI.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
User avatar
need4speed
Posts: 449
Joined: 16 Feb 2010 11:26
Location: Mo i Rana

Post by need4speed »

huff vil så gjerne være der å heia på dere :( men håper anledningen kommer senere.

lykke til uansett og det hadde vært hyggelig med en oppdatering i ny og ned ;)
User avatar
Jan-Erik
Posts: 81
Joined: 06 Apr 2003 18:13
Location: Sundvollen
Contact:

Post by Jan-Erik »

Var kjempemorsomt å se den i aksjon på Vålerbanen. Syns det gikk kjempebra i starten av 2. finalen på lørdag. Var vel opp på 3-5. plass? totalt en stund der, men så begynte det å tørke opp og det så ut til at det gikk litt saktere. Regndekk dere brukte da? Synd med utkjøringen på enden av langsiden.

Men alt i alt en kjempedag som tilskuer tross været, og gleder meg til neste runde. For et startfelt i GT-klassene!
Jan-Erik Hansen
'05 Porsche Boxster S
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Post by Iceman »

Jan-Erik wrote:Var kjempemorsomt å se den i aksjon på Vålerbanen. Syns det gikk kjempebra i starten av 2. finalen på lørdag. Var vel opp på 3-5. plass? totalt en stund der, men så begynte det å tørke opp og det så ut til at det gikk litt saktere. Regndekk dere brukte da? Synd med utkjøringen på enden av langsiden.

Men alt i alt en kjempedag som tilskuer tross været, og gleder meg til neste runde. For et startfelt i GT-klassene!

Dette var en Test helg da Teamet er nytt og førene har alle mere eller mindre nye/ombygde biler.

Cupen er meget god å kjøre på Regn med regndekk, men vi hadde litt uflaks at det sluttet å regne.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Post Reply