Page 9 of 9

Posted: 21 Jun 2011 22:13
by mazdafun
Gratulerer med seier.

Ser giftig ut den scoobyn din.

Hva synes du om banen?

Fikk skikkelig lyst til å kjøre der igjen.

Takk for at du deler videoer.

:)

Posted: 24 Jun 2011 08:54
by webmaster
Gratulerer med seier! Neste gang får du peke kameraet bakover så vi får se noen andre biler også... :twisted:

Posted: 08 Jul 2011 18:49
by Sjobing
Takk for bilder og hygggelige tilbake meldinger. :P

Er alltid moro å kjøre på ACR, syns dette er en veldig artig bane :!:

Her er litt filming fra HTS'n med Per Gulbrandsen som sjåfør på nye Rudskogen:

Trening på regn (4 beste tid 1:44:68):
http://www.youtube.com/watch?v=Rx6GXK_ZKaA


Tidtrening her prøvde vi å kjøre med litt høyere effekt, men det resulterte i at en av toppene løfta seg og blåste av vannet. Fikk derfor bare kjørt halve heatet, men det ble en 7. tid allikevel (1:35:87):
http://www.youtube.com/watch?v=TWtNo4A9wSs


Justerte ned effekten igjen å prøvde og starte i race 1. Men problemet med vannet kom fort igjen så det var bare å gi seg etter noen få runder (beste tid under løpet 1:32:39).

Inboard:
http://www.youtube.com/watch?v=e0atoKCNzls


Filmet fra Corvetten til Haavard Lien:
http://www.youtube.com/watch?v=rIzPoLDbnVw


Motor'n er på tur ut nå for å bytte ut Cosworth H11 11mm toppbolter med RCM 14mm bolter, så forhåpentligvis vil toppene holde seg på plass i neste runde...

Posted: 21 Jul 2011 23:05
by Sjobing
Da har omsider boltene fra RCM kommet, etter at Tollvesnet syns dette var skumle greier og holdt de igjen i systemet sitt i ei uke... :roll:

Her er noen bilder av RCM boltene sammenlignet med Cosworth H11 bolter som jeg har brukt frem til nå:

Image
Image
Image
Image

Forhåpentligvis vil dette hjelpe på så bilen ikke blir syk å kaster opp igjen like fort under neste løp...

Så da får jeg se om jeg ikke får sammen en motor igjen i løpet av helga, så kanskje det blir litt kjøring neste helg igjen. :twisted:

Posted: 25 Jul 2011 11:18
by webmaster
Ser litt kraftigere ut ja. :-) Men det krever vel litt maskinering for å få brukt disse.

Hvor røyk de fra Cosworth?

Posted: 25 Jul 2011 11:37
by Sjobing
webmaster wrote:Ser litt kraftigere ut ja. :-) Men det krever vel litt maskinering for å få brukt disse.

Hvor røyk de fra Cosworth?
Ja, må maskinere nye gjenger i blokka, borre større hull i toppene og topp pakningene. Så litt jobb blir det jo...

De fra Cosworth har ikke ryki, men de gir seg litt når jeg begynner å klemme på litt så da blåser det trykk over i kjølevannet.

Posted: 25 Jul 2011 14:46
by need4speed
Sjobing wrote:
webmaster wrote:Ser litt kraftigere ut ja. :-) Men det krever vel litt maskinering for å få brukt disse.

Hvor røyk de fra Cosworth?
Ja, må maskinere nye gjenger i blokka, borre større hull i toppene og topp pakningene. Så litt jobb blir det jo...

De fra Cosworth har ikke ryki, men de gir seg litt når jeg begynner å klemme på litt så da blåser det trykk over i kjølevannet.
RCM er roger clark motorsport?

uansett tror denne knuser gobstopperen straks :)