Gratulerer med seier.
Ser giftig ut den scoobyn din.
Hva synes du om banen?
Fikk skikkelig lyst til å kjøre der igjen.
Takk for at du deler videoer.
Impreza HTS (Hvordan det kan gå hvis du blir litt ivrig... )
Gratulerer med seier! Neste gang får du peke kameraet bakover så vi får se noen andre biler også...
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Takk for bilder og hygggelige tilbake meldinger.
Er alltid moro å kjøre på ACR, syns dette er en veldig artig bane
Her er litt filming fra HTS'n med Per Gulbrandsen som sjåfør på nye Rudskogen:
Trening på regn (4 beste tid 1:44:68):
http://www.youtube.com/watch?v=Rx6GXK_ZKaA
Tidtrening her prøvde vi å kjøre med litt høyere effekt, men det resulterte i at en av toppene løfta seg og blåste av vannet. Fikk derfor bare kjørt halve heatet, men det ble en 7. tid allikevel (1:35:87):
http://www.youtube.com/watch?v=TWtNo4A9wSs
Justerte ned effekten igjen å prøvde og starte i race 1. Men problemet med vannet kom fort igjen så det var bare å gi seg etter noen få runder (beste tid under løpet 1:32:39).
Inboard:
http://www.youtube.com/watch?v=e0atoKCNzls
Filmet fra Corvetten til Haavard Lien:
http://www.youtube.com/watch?v=rIzPoLDbnVw
Motor'n er på tur ut nå for å bytte ut Cosworth H11 11mm toppbolter med RCM 14mm bolter, så forhåpentligvis vil toppene holde seg på plass i neste runde...
Er alltid moro å kjøre på ACR, syns dette er en veldig artig bane
Her er litt filming fra HTS'n med Per Gulbrandsen som sjåfør på nye Rudskogen:
Trening på regn (4 beste tid 1:44:68):
http://www.youtube.com/watch?v=Rx6GXK_ZKaA
Tidtrening her prøvde vi å kjøre med litt høyere effekt, men det resulterte i at en av toppene løfta seg og blåste av vannet. Fikk derfor bare kjørt halve heatet, men det ble en 7. tid allikevel (1:35:87):
http://www.youtube.com/watch?v=TWtNo4A9wSs
Justerte ned effekten igjen å prøvde og starte i race 1. Men problemet med vannet kom fort igjen så det var bare å gi seg etter noen få runder (beste tid under løpet 1:32:39).
Inboard:
http://www.youtube.com/watch?v=e0atoKCNzls
Filmet fra Corvetten til Haavard Lien:
http://www.youtube.com/watch?v=rIzPoLDbnVw
Motor'n er på tur ut nå for å bytte ut Cosworth H11 11mm toppbolter med RCM 14mm bolter, så forhåpentligvis vil toppene holde seg på plass i neste runde...
03 Impreza HTS (forskningsprojekt)
06 Impreza STi
06 Impreza STi
Da har omsider boltene fra RCM kommet, etter at Tollvesnet syns dette var skumle greier og holdt de igjen i systemet sitt i ei uke...
Her er noen bilder av RCM boltene sammenlignet med Cosworth H11 bolter som jeg har brukt frem til nå:
Forhåpentligvis vil dette hjelpe på så bilen ikke blir syk å kaster opp igjen like fort under neste løp...
Så da får jeg se om jeg ikke får sammen en motor igjen i løpet av helga, så kanskje det blir litt kjøring neste helg igjen.
Her er noen bilder av RCM boltene sammenlignet med Cosworth H11 bolter som jeg har brukt frem til nå:
Forhåpentligvis vil dette hjelpe på så bilen ikke blir syk å kaster opp igjen like fort under neste løp...
Så da får jeg se om jeg ikke får sammen en motor igjen i løpet av helga, så kanskje det blir litt kjøring neste helg igjen.
03 Impreza HTS (forskningsprojekt)
06 Impreza STi
06 Impreza STi
Ser litt kraftigere ut ja. Men det krever vel litt maskinering for å få brukt disse.
Hvor røyk de fra Cosworth?
Hvor røyk de fra Cosworth?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Ja, må maskinere nye gjenger i blokka, borre større hull i toppene og topp pakningene. Så litt jobb blir det jo...webmaster wrote:Ser litt kraftigere ut ja. Men det krever vel litt maskinering for å få brukt disse.
Hvor røyk de fra Cosworth?
De fra Cosworth har ikke ryki, men de gir seg litt når jeg begynner å klemme på litt så da blåser det trykk over i kjølevannet.
03 Impreza HTS (forskningsprojekt)
06 Impreza STi
06 Impreza STi
- need4speed
- Posts: 449
- Joined: 16 Feb 2010 11:26
- Location: Mo i Rana
RCM er roger clark motorsport?Sjobing wrote:Ja, må maskinere nye gjenger i blokka, borre større hull i toppene og topp pakningene. Så litt jobb blir det jo...webmaster wrote:Ser litt kraftigere ut ja. Men det krever vel litt maskinering for å få brukt disse.
Hvor røyk de fra Cosworth?
De fra Cosworth har ikke ryki, men de gir seg litt når jeg begynner å klemme på litt så da blåser det trykk over i kjølevannet.
uansett tror denne knuser gobstopperen straks