Page 7 of 7

Posted: 26 Dec 2009 23:27
by Iceman
Sjobing wrote:
Iceman wrote:
HF-mx5turbo wrote:greit å vite at det mest sansynlig ikke er bilen som trenger fler upgrades nærmeste åra da ihvertfall :D ulempa er på den andre siden at du ikke kan skylde på utstyret.. 8)
Grunnen til at jeg har kjøpt meg en 2009 Porsche Cup bil, er jo fordi jeg stinker som fører.
HEHE, tror ikke du er den som kommer til å gjøre mest skam på Cup bilen til neste år. :wink:
Takk, Bjørnar.
Jeg håper ikke det, men det blir mange om plassene.

Posted: 10 Jan 2010 01:11
by TheSaint
Gamle kjente her også ser jeg :)

Posted: 10 Jan 2010 10:05
by Morten H
Sjobing wrote:
Iceman wrote:
HF-mx5turbo wrote:greit å vite at det mest sansynlig ikke er bilen som trenger fler upgrades nærmeste åra da ihvertfall :D ulempa er på den andre siden at du ikke kan skylde på utstyret.. 8)
Grunnen til at jeg har kjøpt meg en 2009 Porsche Cup bil, er jo fordi jeg stinker som fører.
HEHE, tror ikke du er den som kommer til å gjøre mest skam på Cup bilen til neste år. :wink:
x2

Vi har fått 1-3 år på oss til å yte 90% av hva bilen er god for , så vi trenger masse kjøretid med bilene, da ingen har kjørt dem før med de modsa som er gjort med dem.

Får litt prest angst, da vi antagelig vis stiller med det største/beste mek. teamet og et budget som mange kan drømme om.

Men vi må jo vise at dette fikkser vi, da målet er 24t på Nurburgring 2011/2012 8)

Posted: 06 Apr 2010 09:22
by Morten H
Iceman wrote:Cayman står nå hos Henrik på Norsk chassis teknikk, da jeg skal prøve de nye TTX demperne fra Öhlins.
Har også bygd om bremsesystemet til det samme som sitter i 997Cupen, så nå burde bilen stoppe like bra som den går. (Jobben hos AT)
Hadde problemer med at bilen låste bakhjulene under bremsing, men det problemet er borte nå når jeg kan flytte kraften framover og bakover fra cupèen.

Morten og Boyus skal låne Cayman 2010 sesongen, for å kjøre i GTserien.
Da er Cayman,n snart ferdig for test på Kinnekulle neste helg.
Den ble Hvit(Folie) og med NCT sin blå logo 8)
Kommer nok bilder snart.

Posted: 06 Apr 2010 13:45
by need4speed
vegardw wrote:Fryktelig trist!

Jeg var med og hadde teknisk kontroll i går, og foretok mange av bremsevæskesjekkene. Jeg klarer ikke å huske om det var jeg som sjekket bilen din, eller om det var jeg som lukket igjen panseret. Men etter at jeg kom hjem i går og leste posten din ble jeg fryktelig lei meg, og fikk omtrent ikke sove i går fordi jeg ble liggende å gruble på om det var jeg som hadde lukket igjen og glemt låsene.

Dersom det var en av oss som glemte låsene vil jeg komme med en uforbeholden unnskyldning, sånt skal ikke skje.

Jeg kommer også til å ta opp innad i banegruppa til KARN at vi bør få på plass en mer formell prosedyre/sjekkliste på hva som skal gjøres på teknisk kontroll. Et av punktene jeg kommer til å foreslå vil være å sjekke at panser er ordentlig lukket etter at vi har sjekket bremsevæske eller gjort noe annet så panseret har blitt åpnet.

Hilsen
Vegard Wærp
tlf: 47683555
e-post: vegarwa@online.no
vet det er en gammel post jeg svarer på men det vi gjør når vi har teknisk er å la eieren åpne og lukke panseret sitt selv....

eier av bil har som regel mye mer kontroll på hvordan panser lukkes åpnes osv..

Posted: 06 Apr 2010 13:48
by need4speed
Morten H wrote:[


Men vi må jo vise at dette fikkser vi, da målet er 24t på Nurburgring 2011/2012 8)
eg bi med om det så bare blir kaffekoking på meg :D

Posted: 06 Apr 2010 23:28
by Morten H
need4speed wrote:
Morten H wrote:[


Men vi må jo vise at dette fikkser vi, da målet er 24t på Nurburgring 2011/2012 8)
eg bi med om det så bare blir kaffekoking på meg :D
Vi har egen Kokk som tar sg av det :wink:

Posted: 07 Apr 2010 01:21
by need4speed
Morten H wrote:[
Vi har egen Kokk som tar sg av det :wink:
hehehe :)