Snufs, da er innholdet i garasjen halvert...
Både Caterham'en og Porschen gikk til varmere strøk i 'helt-sør-Norge', og jeg dro til Bergen med masse snøfall.
Vel hjemme i går kveld så jeg at det manglet noe vesentlig i garasjen, og abstinenesen er i ferd med å ta overhånd.
JEG MÅ HA NY SEVEN!!!!!
Men, hva skal jeg velge?
Har satt opp en del krav som må oppfylles i neste bil, så som
- long cockpit
- justerbare seter
- 5 (6) trinns girkasse
- 200+ BHP (hva er 'tryggest'; Kent, Vauxhall/Opel eller K-serie motor??)
- Tonneu cover og fullt weather kit
- sykkelskjermer
- hodestøtte
- FIA bøyle
og en del annet
Men; det finnes vel neppe noe slikt her på berget. Så det blir vel å ta en ny tur til Mekka (for uinnvidde kjent som England) og hente en der.
Er det noe spesielt å tenke på mtp godkjenning av 90-talls Caterham'er?
Tidligere var jo mangel på katalysator et argument, men så vidt jeg har forstått er dette ikke lenger noe problem?
Kan noen som har tatt inn 90-talls biler uten katalysator bekrefte/avkrefte dette - og er det noen som har forslag til artig kjøp??
Caterham og porsche solgt - hva nå
Caterham og porsche solgt - hva nå
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
Tror kanskje vi så en Caterham på vei sørover som lignet på din (på henger), men det var kanskje en annen (dette var skjærtorsdag).
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Caterham og porsche solgt - hva nå
Kondograttis.b-havers wrote:Snufs, da er innholdet i garasjen halvert...
Både Caterham'en og Porschen gikk til varmere strøk i 'helt-sør-Norge', og jeg dro til Bergen med masse snøfall.
Vel hjemme i går kveld så jeg at det manglet noe vesentlig i garasjen, og abstinenesen er i ferd med å ta overhånd.
JEG MÅ HA NY SEVEN!!!!!
Men, hva skal jeg velge?
Har satt opp en del krav som må oppfylles i neste bil, så som
- long cockpit
- justerbare seter
- 5 (6) trinns girkasse
- 200+ BHP (hva er 'tryggest'; Kent, Vauxhall/Opel eller K-serie motor??)
- Tonneu cover og fullt weather kit
- sykkelskjermer
- hodestøtte
- FIA bøyle
og en del annet
Men; det finnes vel neppe noe slikt her på berget. Så det blir vel å ta en ny tur til Mekka (for uinnvidde kjent som England) og hente en der.
Er det noe spesielt å tenke på mtp godkjenning av 90-talls Caterham'er?
Tidligere var jo mangel på katalysator et argument, men så vidt jeg har forstått er dette ikke lenger noe problem?
Kan noen som har tatt inn 90-talls biler uten katalysator bekrefte/avkrefte dette - og er det noen som har forslag til artig kjøp??
Ring Jan Flomark.
Alt. gi meg et bud jeg ikke kan si nei til
'11 sDrive 35is
---------------------
---------------------
Kan nok stemme at det var min ex-7 som var på henger bak en svært Dodge Ram sørover på vei mot Eydehavn på Skjærtorsdag.
Har studert Pistonheads, det er mye gromt der ute Får bruke litt tid på å tenke meg om hva jeg egentlig vil ha - nå skal jeg ut i garasjen og se om jeg kan fixe bremsene på Elan'en, så der den klar til sommeren ihvertfall ,-)
Har studert Pistonheads, det er mye gromt der ute Får bruke litt tid på å tenke meg om hva jeg egentlig vil ha - nå skal jeg ut i garasjen og se om jeg kan fixe bremsene på Elan'en, så der den klar til sommeren ihvertfall ,-)
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
Re: Caterham og porsche solgt - hva nå
henning wrote:
Alt. gi meg et bud jeg ikke kan si nei til
Hmm, jeg vet omtrent hva du fikk for Sølvpilen - og kan tenke meg tilhva du gav for beistet..
Nei; det er over min grense...men hadde vært ulidelig morsomt...
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
Hadde vært flott å få denne til Norge:
http://www.pistonheads.co.uk/sales/143975.htm
http://www.pistonheads.co.uk/sales/143975.htm
X-Escort Mk II med Cosworth
X-Caterham Super Seven
X-Locost Seven
X-Caterham Super Seven
X-Locost Seven
Stilig, da er vi 3 stk i Arendals distriktet og 2 i Eydehavn. ser han vel på veien etterhvert.b-havers wrote:Kan nok stemme at det var min ex-7 som var på henger bak en svært Dodge Ram sørover på vei mot Eydehavn på Skjærtorsdag.
Har studert Pistonheads, det er mye gromt der ute Får bruke litt tid på å tenke meg om hva jeg egentlig vil ha - nå skal jeg ut i garasjen og se om jeg kan fixe bremsene på Elan'en, så der den klar til sommeren ihvertfall ,-)
Leie ut en C7? Så gal har man vært