Passer understellet fra den siste Type R over på den gamle tro?HF-mx5turbo wrote:fasit finnes jo der ute.. NSX R .. gjør som de har gjort der. så kan man neppe gå feil..
Honda NSX
- Anders Gullstein
- Posts: 616
- Joined: 14 Apr 2005 15:49
- Location: Tønsberg
Livet er for kort for kjedelige biler!
86 Toyota MR2 til å ta alle kronglette omveier.....
04 Subaru Impreza 2,0 GX til daglig og moro på vinter
06 Toyota Avensis 1,6 stv til fruen
86 Toyota MR2 til å ta alle kronglette omveier.....
04 Subaru Impreza 2,0 GX til daglig og moro på vinter
06 Toyota Avensis 1,6 stv til fruen
Nope. Solgte NSX'n for en uke siden av flere grunner og kjøpte en ny MX-5.
150 mil rakk jeg vel å kjøre. Ingen av dem på bane.
Ikke handle deler av science of speed i USA. Jeg bestilte deler for over 20 lapper derfra hvor jeg fikk beskjed om at alle var på lager. Den ordren ble kanselert etter 6 mnd. og 36 mail frem og tilbake med bullshit om at varene skulle shippes "neste" uke.
Da hadde det alt blitt juni så alle modifikasjonene og vedlikeholdet for å kunne bruke den på bane var fortsatt ikke i boks. Ikke fant jeg noen andre leverandører som kunne levere de samme delene heller så jeg ble lei hele bilen.
En 16 år gammel bil til 3x0K er ikke så lett å omsette så jeg bestemte meg for å selge nå når det er marked for slike leketøy i stedet for til våren og få med meg sesongen på bane i en annen bil.
Den ble solgt til slutt for det jeg ga for den + masse bortkastet tid og et sett orginale 15/16 felger.
150 mil rakk jeg vel å kjøre. Ingen av dem på bane.
Ikke handle deler av science of speed i USA. Jeg bestilte deler for over 20 lapper derfra hvor jeg fikk beskjed om at alle var på lager. Den ordren ble kanselert etter 6 mnd. og 36 mail frem og tilbake med bullshit om at varene skulle shippes "neste" uke.
Da hadde det alt blitt juni så alle modifikasjonene og vedlikeholdet for å kunne bruke den på bane var fortsatt ikke i boks. Ikke fant jeg noen andre leverandører som kunne levere de samme delene heller så jeg ble lei hele bilen.
En 16 år gammel bil til 3x0K er ikke så lett å omsette så jeg bestemte meg for å selge nå når det er marked for slike leketøy i stedet for til våren og få med meg sesongen på bane i en annen bil.
Den ble solgt til slutt for det jeg ga for den + masse bortkastet tid og et sett orginale 15/16 felger.
- 06 MX-5
Jeg endte opp med en sjelden (2 i Norge) 2004 Mazdaspeed MX-5 som hadde 8800 miles på meteret.
Mazdaspeed er racing/tuning avdelingen til Mazda ala M3, Nismo, AMG osv. og ble kun levert i Japan og Usa i omlag 4000 eksemplar mellom 2004 og 2005.
Bilen har vassere understell, stivere foringer, orginalmontert Turbo, 17" hjul, Annen front/hekk, diffsperre ++ mye rart.
Bremser og 6tr. girkasse er samme som 2003+ sport og duger lenge.
Det er noen bilder her. http://picasaweb.google.com/arildh/MazdaspeedMX5
Det blir en del mods på denne utover og målet er i første omgang 250 på bakhjulene ( 180 i motor orginalt) og under 1.08 på Rudskogen.
Mazdaspeed er racing/tuning avdelingen til Mazda ala M3, Nismo, AMG osv. og ble kun levert i Japan og Usa i omlag 4000 eksemplar mellom 2004 og 2005.
Bilen har vassere understell, stivere foringer, orginalmontert Turbo, 17" hjul, Annen front/hekk, diffsperre ++ mye rart.
Bremser og 6tr. girkasse er samme som 2003+ sport og duger lenge.
Det er noen bilder her. http://picasaweb.google.com/arildh/MazdaspeedMX5
Det blir en del mods på denne utover og målet er i første omgang 250 på bakhjulene ( 180 i motor orginalt) og under 1.08 på Rudskogen.
- 06 MX-5