75mod.2002.tii.(turbo) Solgt!!
75mod.2002.tii.(turbo) Solgt!!
Er Ribba med Bur og Bøttestoler. Vekt 970kg med full tank
Ny bygd motor. Sitter Coswort turbo og Data Sprut på den med Lapp topp, 15" hjul.+ Cup understell.048 Gate slicks.
323 skiver og Volvo Bremser forran og 2002 turbo bremser bak.
Standar diff(sveisa) og Gear kasse. Catchtank, Porche 911 pumpe,550 dyser,
Sinter clutch,+++++++
Bilen er hvit,men store M striper
Måtte ha meg no som kan brukes på NSK treff og på BMW treff, da jeg har vokst i fra Gatebil:-)
Og det beste av alt, den har skilter
Se Kjøp/salg
Ny bygd motor. Sitter Coswort turbo og Data Sprut på den med Lapp topp, 15" hjul.+ Cup understell.048 Gate slicks.
323 skiver og Volvo Bremser forran og 2002 turbo bremser bak.
Standar diff(sveisa) og Gear kasse. Catchtank, Porche 911 pumpe,550 dyser,
Sinter clutch,+++++++
Bilen er hvit,men store M striper
Måtte ha meg no som kan brukes på NSK treff og på BMW treff, da jeg har vokst i fra Gatebil:-)
Og det beste av alt, den har skilter
Se Kjøp/salg
Last edited by Morten H on 08 Aug 2006 07:46, edited 3 times in total.
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
BMW 2002 Tii er vel ikke orginal med turbo?
Prøvde en slik en i 1986 trur jeg det var.
Husker BMW 2002 Turbo, da det var en slik en i nabolaget, da den kom (1975 hvis jeg ikke husker helt feil. Var bare 14 år)
Sikkelig grom vogn! Gikk styggfort.
Neste gromme er BMW 3.0 CSL i DTM utgave (Les racing)
Har hvert på Oldtimer grand prix og tatt disse bilene i nærmere øyesyn.
Prøvde en slik en i 1986 trur jeg det var.
Husker BMW 2002 Turbo, da det var en slik en i nabolaget, da den kom (1975 hvis jeg ikke husker helt feil. Var bare 14 år)
Sikkelig grom vogn! Gikk styggfort.
Neste gromme er BMW 3.0 CSL i DTM utgave (Les racing)
Har hvert på Oldtimer grand prix og tatt disse bilene i nærmere øyesyn.
MVH
E. A.
"Driving a slow car quikly can be more fun than driving a fast car slowly!"
NSK 2852
E. A.
"Driving a slow car quikly can be more fun than driving a fast car slowly!"
NSK 2852
Utrolig barsk bil du har på gang der - men du sier at det sitter Cosworth turbo på den - mener du at hele motoren er fra Ford eller bare turboen?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
turbo
Er ettermontert Coswort turbo på Ombygd BMW 2.0l motor.webmaster wrote:Utrolig barsk bil du har på gang der - men du sier at det sitter Cosworth turbo på den - mener du at hele motoren er fra Ford eller bare turboen?
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
bmw
Blir vell banekjøring først og fremst, og kunn til sommer bruk.henning wrote:Tøff bil. Min første bil var en 2002.
Hva slags planer har du med bilen ?
Banekjøring ?
Historisk rally/challenge ?
Historisk racing ?
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Re: bmw
Da er bilen i Garagen!Impreza RX wrote:Blir vell banekjøring først og fremst, og kunn til sommer bruk.henning wrote:Tøff bil. Min første bil var en 2002.
Hva slags planer har du med bilen ?
Banekjøring ?
Historisk rally/challenge ?
Historisk racing ?
Må kjøres inn etter litt overhalling(porting) så kjører på max 0,7bar nå.
Uvant uten servo og 4 gear men skal teste den pent på SS1 i morgen,
men no flatt jern må vente til ACR i slutten av August.
Selv med Intercooler så går den fort varm synes jeg i dag, men 27 varme i skyggen og mineralolje(for innkjøring) er vel litt av grunnen til det.
Oljekjøler trenger jeg, da den ikke har det grunnet trang plass ved oljefiltere,
så hvis noen har tipps om ossen og hvor jeg får tak i et sånt kitt med adapter og ny plasering av filter, så takker jeg for det.
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Oljekjøler til en slik bil må da være nesten enkelt å få tak i...?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
kjøler
Har på BMWwebmaster wrote:Oljekjøler til en slik bil må da være nesten enkelt å få tak i...?
bytta Radiator og lagd store luftehull i pansere, så det hjalp bra
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325