Bidrag til NSKs årskavalkade 2013 (Oslo Motor Show)

Hvis du har funnet morsomme/interessante bilder eller videoklipp kan du fortelle om det her, og gjerne legge opp linker!

Moderators: inge, NoBrain

User avatar
NoBrain
Posts: 687
Joined: 18 Sep 2003 14:43

Re: Bidrag til NSKs årskavalkade 2013 (Oslo Motor Show)

Post by NoBrain »

hagenisse wrote:Jeg har muligens noe inboard fra min bil den dagen fortsatt (er jo på youtube, men er ikke sikker på om jeg har det ellers), samt bilder fra 26.04, 05.05 og 03.07. Bildene ligger på linken i signaturen min, men kan jo selvsagt ordnes uten merket på og i ordentlig oppløsning..
Flott om du kunne gitt meg videofilen som du lastet opp til Youtube fra banekjøringen http://www.youtube.com/watch?v=oE0NwaUxpMY. Virket som det var fint vær. Regnet må ha kommet seinere på dagen. Har brukt bildene til rayb fra 05.05, men ville vært fint om vi kunne bruke noen av bildene dine fra 26.04 og 03.07 :) Enklest om du deler innholdet med meg via Dropbox eller tilsvarende. Send meg en PM :wink:
Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
User avatar
NoBrain
Posts: 687
Joined: 18 Sep 2003 14:43

Re: Bidrag til NSKs årskavalkade 2013 (Oslo Motor Show)

Post by NoBrain »

Da er bidragslisten oppdatert. Takk til alle som har bidratt med enten video, film eller begge deler. Håper vi ser noen av medlemmene på Oslo Motor Show. Har nå gjort tråden "unsticky" :wink:
Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
User avatar
NoBrain
Posts: 687
Joined: 18 Sep 2003 14:43

Re: Bidrag til NSKs årskavalkade 2013 (Oslo Motor Show)

Post by NoBrain »

NSK årskavalkade 2013 er nå tilgjengelig på YouTube. Bidragene er redigert i kronologisk rekkefølge iht. terminlisten. Tusen takk for alle bidrag :)

Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
Post Reply