Porsche 918 Spyder en runde på ringen;)
http://www.youtube.com/watch?v=2Yz8cizr6sI
Fantastisk av Porsche@ Ringen.....
Fantastisk av Porsche@ Ringen.....
Nissan 300ZX GT675RS 1991
Nissan GTR SPE750 2009
X-Ford Escort Cosworth
X-BMW M3 EvoII
X-Toyota MR2
X-Ford Sierra Cosworth
X-Nissan 200SX
X-Golf Gti-16v
X-Fiat Ritmo Abarth 130TC
X-Opel Kadett GSI
Nissan GTR SPE750 2009
X-Ford Escort Cosworth
X-BMW M3 EvoII
X-Toyota MR2
X-Ford Sierra Cosworth
X-Nissan 200SX
X-Golf Gti-16v
X-Fiat Ritmo Abarth 130TC
X-Opel Kadett GSI
Re: Fantastisk av Porsche@ Ringen.....
Morro dette
Jeg kunne tenkt meg å se framdekkene på den bilen etter testrunden. Ser for meg ut til at det understyrer tildels kraftig inn i svingen, og at e-motorene forran brukes til å dra dette inn. Blir morro å se hvordan den oppfører seg med "lek" folk bak rattet
Uansett heftig bil med vakker lyd
Jeg kunne tenkt meg å se framdekkene på den bilen etter testrunden. Ser for meg ut til at det understyrer tildels kraftig inn i svingen, og at e-motorene forran brukes til å dra dette inn. Blir morro å se hvordan den oppfører seg med "lek" folk bak rattet
Uansett heftig bil med vakker lyd
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia
'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia
'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
Re: Fantastisk av Porsche@ Ringen.....
Pøh, feiga ut i Fuchsröhre jo...
Neida, dette gikk unna. Men - jeg er klar over at det går fort, men er det bare meg som synes det var voldsomt mye ratting?
Neida, dette gikk unna. Men - jeg er klar over at det går fort, men er det bare meg som synes det var voldsomt mye ratting?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Fantastisk av Porsche@ Ringen.....
Helt enig, men når man kjører så fort som dette, så blir det litt som på isbane, man leter etter grep.... Det kan jo være noe av forklaringen. Samtidig som det for meg virker som om dette udyret understyrer litt i disse hastighetene.... Skulle som sagt likt å se de framdekkene etter dette rekordforsøket.webmaster wrote:Pøh, feiga ut i Fuchsröhre jo...
Neida, dette gikk unna. Men - jeg er klar over at det går fort, men er det bare meg som synes det var voldsomt mye ratting?
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia
'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia
'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
Re: Fantastisk av Porsche@ Ringen.....
Bra toppfarter også
. Ca 260km/t før flugplatz. 300 et eller annet km/t før swedenkreuz og over 280 i fuchsröre. samt mer eller mindre 290 km/t opp bakken fra bergwerk..
Jeeezess..
. Ca 260km/t før flugplatz. 300 et eller annet km/t før swedenkreuz og over 280 i fuchsröre. samt mer eller mindre 290 km/t opp bakken fra bergwerk..
Jeeezess..
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Re: Fantastisk av Porsche@ Ringen.....
og forbruk på 0,3 l/mil, det er ikke dårlig. mot slutten av runda ser man at batteriet er utladet, og bilen går litt dårligere, så de kan finnes mer å hente.
Re: Fantastisk av Porsche@ Ringen.....
6,8kw batteri varer ikke lenge. Svir av lett av 10kw fra Sandvika til Lillestrøm i 100-110kmt.
Ikke KERS på den, regenerering. Blir korte innbremsinger på ringen og lite regenerering. kers er mer effektiv en regenerering. To elmotorer. En bakaksel(150hk på regenerering og bakaksel og en foraksel125hk). Så det er mye effekt på bakaksel. Ikke helt optimal balanse når den kjørtes på full innsats.
Ikke KERS på den, regenerering. Blir korte innbremsinger på ringen og lite regenerering. kers er mer effektiv en regenerering. To elmotorer. En bakaksel(150hk på regenerering og bakaksel og en foraksel125hk). Så det er mye effekt på bakaksel. Ikke helt optimal balanse når den kjørtes på full innsats.
Think. Feel. Drive. Med:
Lotus Elise S2 111S
WRX Sti m DCCD
Legacy 2.0 Boxerdiesel
Lotus Elise S2 111S
WRX Sti m DCCD
Legacy 2.0 Boxerdiesel