Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Har noen klipp fra mine (alt for få) runder før dynamo/batteri sa takk for seg:
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Rakk 2 pass før det var tomt for bremser...
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Angsten er det jo alltid mange meninger om, men synes ikke du gjør noen store feil på sporet, rayb. Virker bare som du slakker av veldig mye inn i svingene, og samtidig er veldig sen på gassen ut. Vært interessant å se en video hvor man ser hva du gjør inne i bilen.
Her er noen få runder fra min før batteriet tok slutt.. Jørn er med på starten, og den flammespyttende Porschen er utrolig kul!
Her er noen få runder fra min før batteriet tok slutt.. Jørn er med på starten, og den flammespyttende Porschen er utrolig kul!
Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Kort oppsummering av Rudolfs bravader på banen sett fra en litt spesiell vinkel
http://vimeo.com/71300283
Som noen fikk med seg så blåste jeg toppakning etter ca 10 runder.
En svært hjelpsom formann sørget imidlertid for at bilen min ble fraktet hjem til verkstedet på henger.
(mens jeg velvillig kjørte 340-en hans hjem )
Makan til service
Takk for en svært hyggelig dag på tross av havariet mitt.
Jeg kommer fryktelig tilbake ....
Erik
http://vimeo.com/71300283
Som noen fikk med seg så blåste jeg toppakning etter ca 10 runder.
En svært hjelpsom formann sørget imidlertid for at bilen min ble fraktet hjem til verkstedet på henger.
(mens jeg velvillig kjørte 340-en hans hjem )
Makan til service
Takk for en svært hyggelig dag på tross av havariet mitt.
Jeg kommer fryktelig tilbake ....
Erik
Re: Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Tar gjerne mot kommentarer og kritikk på denne runda!
Re: Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Skal se hva jeg får til neste gang. Har lå¨nt et GoPro ekstra og tenkte å sette det inne i bilen.hagenisse wrote:Angsten er det jo alltid mange meninger om, men synes ikke du gjør noen store feil på sporet, rayb. Virker bare som du slakker av veldig mye inn i svingene, og samtidig er veldig sen på gassen ut. Vært interessant å se en video hvor man ser hva du gjør inne i bilen.
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Tøft!Rudolf wrote:Kort oppsummering av Rudolfs bravader på banen sett fra en litt spesiell vinkel
http://vimeo.com/71300283
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Holder på å laste opp en video til Youtube, så får du se sporet jeg holder.MortenB wrote:Tar gjerne mot kommentarer og kritikk på denne runda!
Det tar bare 457min, da nettet hvor jeg er suger.
Jeg kjører 10-14 sec raskere enn deg, men det viktigste er å ha det gøy mens du lærer å være trygg i trafikken.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Re: Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
på flickr.com ligger det mange bilder fra treffet. Søk etter exdragon666
Re: Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
F.eks. her:
Hei
Har lag tut noen bilder fra kjøringen på rudskogen den 28. juli på flickr.
http://www.flickr.com/photos/exdragon/s ... 4861991991
Kommer flere og i høyere oppløsning etterhvert.
MVH Bjørnar Fornes Olsen
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Ta en kikk på filmene til Hagenisse, så ser du korrekt spor. http://www.youtube.com/plengnomMortenB wrote:
Feilen du gjør er at du ikke kjører noe spor, på sett og vis Du må bruke hele banebredden, og passe på å komme deg inn til "apex" og ikke bli liggende midt i banen i inngang og utgang. Lærer veldig mye av å få med en som kjenner banen som passasjer. I angsten kan du kjøre MYE fortere, men det kommer etterhvert - jeg var også vettaskremt første gangene jeg kjørte her. Det viktige er å bremse i rett linje ned bakken og mot svingen, jeg tangerer på høyre side akkurat der curbsen starter.
Leketøy: '03 Corvette C5 Z06 '92 Suzuki Bandit 400
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
Re: Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Som hmhaga skriver - du må bruke hele banebredden for å rette ut svingene mer. Det kan også se ut som om du kjører noe 'nøkkete', du har mye å tjene på å være litt mykere både på rattbevegelser og gass.hmhaga wrote:Ta en kikk på filmene til Hagenisse, så ser du korrekt spor. http://www.youtube.com/plengnomMortenB wrote:
Feilen du gjør er at du ikke kjører noe spor, på sett og vis Du må bruke hele banebredden, og passe på å komme deg inn til "apex" og ikke bli liggende midt i banen i inngang og utgang. Lærer veldig mye av å få med en som kjenner banen som passasjer. I angsten kan du kjøre MYE fortere, men det kommer etterhvert - jeg var også vettaskremt første gangene jeg kjørte her. Det viktige er å bremse i rett linje ned bakken og mot svingen, jeg tangerer på høyre side akkurat der curbsen starter.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Får vel bidra litt her jeg og.
Videoen er av en Subaru Impreza STi (Hvit)
http://www.youtube.com/watch?v=Fmt4fS7A ... e=youtu.be
Videoen er av en Subaru Impreza STi (Hvit)
http://www.youtube.com/watch?v=Fmt4fS7A ... e=youtu.be
Re: Bilder og video fra Rudskogen 28. juli 2013
Takk for kommentarene, har nok en del å jobbe på ja Jeg skal tilbake til Rudskogen 9/8 så jeg har nye muligheter til å forbedre meg da.