Min raskeste runde, beklager dårlig lyd, hadde på feil bakdeksel på GoPro'n...
Jeg trenger virkelig en annen utveksling på girkassa...
Fra Nürburgring 2013
Fra Nürburgring 2013
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Fra Nürburgring 2013
Har det for meg at du hadde høyere toppfart i fjor?
Erling Alfheim
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Fra Nürburgring 2013
Njaei, tror ikke det? Kommer litt an på hvor på banen du tenker på. På runde 2 her bak en instruktør topper jeg på 217 på slutten av langsiden etter bridge:
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Fra Nürburgring 2013
Bra kjørt Jørn:). Veldig sjelden man ser noen kjøre fort med Elise på ringen. Tror ikke det er utvekslingen det er noe feil med, er vel heller mangel på effekt. Ser at du ikke har høyere fart enn en Swift før Schwedekreuz. Jeg har ca 210 på meteret her. Det er vel ca det samme som du har i reel hastighet her. Men 217 på langsiden var jo veldig mye da. Er ikke reel toppfart på Elise S1 205? Samme skjer opp fra Bergwerk hvor farten begynner å synke selv om jeg synes du har høyere fart opp her enn nedover mot Schwedekreuz. Var mange sinker rundt der da. Må gjøre vondt å bli frakjørt av Elise når du kjører GT3 eller Mclaren. Du får ønske deg forsterkninger til jul du og:)
Mvh
Knut S
Mvh
Knut S
Re: Fra Nürburgring 2013
Takker. Hvis jeg hadde hatt en mer testtsteget kasse hadde jeg fått utnyttet effekten bedre, men det er klart at med mer effekt hadde 5te-giret vært brukandes til noe. Jeg har jo frisert toppen litt, så høyere toppfart enn en std Elise er det jo.
Nye kammer står på ønskelista.
Nye kammer står på ønskelista.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no