Bilder fra Ring Knutstorp 28.04.2012

Hvis du har funnet morsomme/interessante bilder eller videoklipp kan du fortelle om det her, og gjerne legge opp linker!

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
rayb
Posts: 994
Joined: 11 Jul 2005 14:00

Bilder fra Ring Knutstorp 28.04.2012

Post by rayb »

Har akkurat kommet tilbake fra banedag med den svenske Lotusklubben.

Ettersom det begynte å regne litt utover dagen fikk jeg tid til å ta noen bilder. Ettersom jeg ikke kan eller vil kjøre på vått føre fikk jeg en snill mann fra den norske Caterhamklubben til å kjøre noen runder for meg slik at jeg i det minste fikk noen bilder av min egen bil.....

Image

Resten finner dere her
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/

Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
User avatar
hagenisse
Posts: 1009
Joined: 04 May 2008 20:44
Location: HEIA DRAMMEN!
Contact:

Re: Bilder fra Ring Knutstorp 28.04.2012

Post by hagenisse »

Fine bilder som vanlig.

Men du må slutte med dette tullet å ikke kjøre på vått, spesielt når du er på en så grom bane, og har en så grom bil i en så grom farge! Halvparten av banedagene regner det jo på...
User avatar
rayb
Posts: 994
Joined: 11 Jul 2005 14:00

Re: Bilder fra Ring Knutstorp 28.04.2012

Post by rayb »

hagenisse wrote:Fine bilder som vanlig.

Men du må slutte med dette tullet å ikke kjøre på vått, spesielt når du er på en så grom bane, og har en så grom bil i en så grom farge! Halvparten av banedagene regner det jo på...
Vel.... Ettersom jeg allikevel hadde kjørt 50 mil så bestemte jeg meg for å prøve med den følge at jeg bare med en nødskrik ungikk å gjøre en friksjonstest av gresset. Så ikke veldig dramatisk ut på film, men føltes ikke bra inni mitt hode. Den bilen kombinert med asfalten på Knutstorp blir omtrent som Bambi på isen og stemmer veldig dårlig med hva jeg regner som moro. :(
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/

Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
User avatar
ElViz
Posts: 895
Joined: 01 Aug 2008 13:25
Location: Åros,Røyken
Contact:

Re: Bilder fra Ring Knutstorp 28.04.2012

Post by ElViz »

Asfalten på Knutstorp er sykt glatt når det regner, verre enn is. Så en som spant ut på gresset i en "Følga Jon" runde, i ca. 40 km/t :o Midtmotorbiler snurrer også raskere enn biler med vekte plassert i endene. Så ta det med ro og ikke la plengnomen erte deg. :)
Odd Goderstad
Image

x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
Post Reply