Bilder fra Rudskogen 15.09
Heftig utstyr som i fotoutstyr eller bil?
Skal ikke hijacke tråden din, men her er et av de mindre mislykkede fra i går...
Skal ikke hijacke tråden din, men her er et av de mindre mislykkede fra i går...
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
- JASI_Exige
- Posts: 8
- Joined: 20 Jul 2011 11:32
- Location: Drøbak
Rudskogen 15.september 2011 (NSK)
Det var en spennende dag igår (varierende vær).
Mye morro og ryddig kjøring hilsen den røde Exige'en.
Mye morro og ryddig kjøring hilsen den røde Exige'en.
Mvh
Jean-Are
Jean-Are
Skulle nok hatt bedre utstyr.... Men jeg tenkte kanskje du ville synes at dette vat litt kuult selv om det er uskarpt?hagenisse wrote:Var ikke meningen at det skulle være "min" tråd altså, bare å spamme ut bilder.
Litt større her
Last edited by rayb on 20 Sep 2011 11:59, edited 1 time in total.
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Ah, brukerfeil
Hadde glemt å dele albumet. Skal dog være OK nå.
Hadde glemt å dele albumet. Skal dog være OK nå.
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Har fått litt tid til å gå over bildene og leke litt med Lightroom....
Webmaster har også fått en bunke bilder som kan sikkert poster i galleriet etterhvert.
Webmaster har også fått en bunke bilder som kan sikkert poster i galleriet etterhvert.
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Det jeg har sagt hele tiden, du bremser aaaalt for mye...rayb wrote:Skulle nok hatt bedre utstyr.... Men jeg tenkte kanskje du ville synes at dette vat litt kuult selv om det er uskarpt?hagenisse wrote:Var ikke meningen at det skulle være "min" tråd altså, bare å spamme ut bilder.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Nja, det er vel ikke helt vanlig at man klarer å få skivene bak til å gløde også eller?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
I min erfaring bare dersom håndbrekket er på/henger.....webmaster wrote:Nja, det er vel ikke helt vanlig at man klarer å få skivene bak til å gløde også eller?
(Husker en gang i tiden at de kjørte kvelds-heat i BTCC. Det så ultratøft ut hver gang de bremset, men de fikk ikke bakre skiver til å gløde de heller....)
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Jeg var utpå, men tok også noen bilder, men med enkelt utstyr: http://foto.dahlbjune.no/#home
‘Appetizer’ nedenfor.
Jeg har slitt med motorproblemer i snart to år, men anser nå bilen for friskmeldt. Jeg var ellers opptatt med å prøve å holde meg unna sandfeller og annet, dog ikke helt vellykket… Den nye, ombygde Rudskogen er minst like vanskelig å kjøre på som den gamle.
Med regnet som kom utpå kvelden, 50 år gammel understellsteknologi og ditto bremser, litt gamle, harde dekk og lett oppskremt 390 cu in maskin, ble dette en skikkelig utfordring, men ustyrtelig morsomt var det.
Tusen takk til alle de som stiller opp og gjør papirarbeid, er flaggvakter osv. og ikke minst tar utrolig flotte bilder.
‘Appetizer’ nedenfor.
Jeg har slitt med motorproblemer i snart to år, men anser nå bilen for friskmeldt. Jeg var ellers opptatt med å prøve å holde meg unna sandfeller og annet, dog ikke helt vellykket… Den nye, ombygde Rudskogen er minst like vanskelig å kjøre på som den gamle.
Med regnet som kom utpå kvelden, 50 år gammel understellsteknologi og ditto bremser, litt gamle, harde dekk og lett oppskremt 390 cu in maskin, ble dette en skikkelig utfordring, men ustyrtelig morsomt var det.
Tusen takk til alle de som stiller opp og gjør papirarbeid, er flaggvakter osv. og ikke minst tar utrolig flotte bilder.