Ble dieselbil på ringen tur i år da sportsbilen ikke var samarbeidsvillig. Sto mao igjen hjemme med sprekt blokk.
Langt fra noen optimal runde. men morro.
Bilen har oppgradert understell og standard kjipe kumho dekk(noe man merker godt at holder igjen farta i svingene.)
http://youtu.be/yN8Mj29YEg4
8.49btg runde på ringen i dieselbilen.
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55
8.49btg runde på ringen i dieselbilen.
07' 325d coupe
92' MX5
92' MX5
Runden var bra den og du brukte de Curbsene som kan brukes, så var nok dekkene som holdt igjen. Er nok mulig og komme under 8.30 med R dekk og friske bremser
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55
alltid mer å hente. tok ingen sjanser på disse rundene, men prøvde å kjøre vettugt, og godt innenfor egne grenser. Har jo lyst å ha med samme bil hjem igjen
At dekka holder igjen masse er det ikke tvil om. Bilen oppfører seg eksemplarisk ellers. Spesiellt etter bytte til M3 forstilling med bedre geometri osv. Hadde vært gøy å testet den der igjen med gromme dekk. Men målet er jo å teste mazda der isteden. Den bør være relativt mye raskere.
At dekka holder igjen masse er det ikke tvil om. Bilen oppfører seg eksemplarisk ellers. Spesiellt etter bytte til M3 forstilling med bedre geometri osv. Hadde vært gøy å testet den der igjen med gromme dekk. Men målet er jo å teste mazda der isteden. Den bør være relativt mye raskere.
07' 325d coupe
92' MX5
92' MX5