Litt mer om Mortens E-type.
Bilen var ny i Norge i 1965.
I Mortens eie fra 1975.
Den var visst med på den aller første Vårmønstring i 1975. To år før NSK ble stiftet.
henning wrote:Litt mer om Mortens E-type.
Bilen var ny i Norge i 1965.
I Mortens eie fra 1975.
Den var visst med på den aller første Vårmønstring i 1975. To år før NSK ble stiftet.
henning wrote:Litt mer om Mortens E-type.
Bilen var ny i Norge i 1965.
I Mortens eie fra 1975.
Den var visst med på den aller første Vårmønstring i 1975. To år før NSK ble stiftet.
Er det siste motorrommet fra en Daimler, eller er motoren operert inn i XK120-en? Vakkert er det uansett! (selv om vi må trekke 0,1 poeng for Samco-slangen og hageslangeklemmene ...)
Luigi wrote:Er det siste motorrommet fra en Daimler, eller er motoren operert inn i XK120-en? Vakkert er det uansett! (selv om vi må trekke 0,1 poeng for Samco-slangen og hageslangeklemmene ...)
Ble litt feilposting først. Hvis jeg ikke tar helt feil, så er dette fra en TVR Vixen de 3 siste bildene
Last edited by KKM on 11 May 2011 21:54, edited 1 time in total.
Vixen med V8? Det var da voldsomt. Jaguar/Daimler-åtteren veier jo over 200 kg "med alt på". Står det ikke originalt en liten Kent-firer foran der? Eller er det noe slags limited edition customgreie?
Tror nesten jeg må legge til side en hundrelapp til neste års VM