nye rudskogen ferdig juli 2011
Jeg la til et omriss av hva jeg tipper er dagens bane. Litt vanskelig og se i og med at de har laget ny vei igjennom "øya" hvor tårnet står.
Jeg ser jo også at de har lagt opp til å dele banen opp i to deler forran depot. Dette åpner jo for mer spennende treff med feks drifting på en sløyfe og spor på den andre. Overlegent.
Jeg ser jo også at de har lagt opp til å dele banen opp i to deler forran depot. Dette åpner jo for mer spennende treff med feks drifting på en sløyfe og spor på den andre. Overlegent.
- 06 MX-5
Rudskogen har lagt ut flere tegninger. Her ser man fint forskjellen mellom gammel og ny layout. Synes spesiellt svingen etter langsiden nedover blir interessant. Herman Tilke har allerede døpt den "Die Angstkurve"
Gleder meg til å kjøre der.
De skal også ha "begravelse" av den gamle banen 22. Januar, med kjøring.
Kunne være en fin måte å starte Trackdaysesongen på
Gleder meg til å kjøre der.
De skal også ha "begravelse" av den gamle banen 22. Januar, med kjøring.
Kunne være en fin måte å starte Trackdaysesongen på
Odd Goderstad
x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
Før det blir noe kjøring må den vel bli ferdig....anders951 wrote:jeg er klar! v8 power på raka, nesten så man kan vurdere litt lystgass også, for å klare å komme forbi hagenisse før svingene så man kan sperre...
Har vel vært mer demontering enn montering siste året....
- '73 Escort Mexico
- '65 Amazon 122s 4 sale
- '09 Cooper Clubman
- '65 Amazon 122s 4 sale
- '09 Cooper Clubman
Tenk å slippe Gatebil-gutta med 500++ hk løs på denne banen?
Antar at det må opp sjikaner, egentlig ser jeg for meg at det kan bli det tryggeste på vanlig banekjøring også? Blir jo rimelig høy fart for biler uten bur...
-Selvsagt litt farget av en viss hendelse i enden av langsida på ACR
Antar at det må opp sjikaner, egentlig ser jeg for meg at det kan bli det tryggeste på vanlig banekjøring også? Blir jo rimelig høy fart for biler uten bur...
-Selvsagt litt farget av en viss hendelse i enden av langsida på ACR
Leketøy: '03 Corvette C5 Z06 '92 Suzuki Bandit 400
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
de skal heldigvis sladde i svinger, og kan generelt ikke kjøre, så klarer vel fortsatt ikke 200hmhaga wrote:Tenk å slippe Gatebil-gutta med 500++ hk løs på denne banen?
Antar at det må opp sjikaner, egentlig ser jeg for meg at det kan bli det tryggeste på vanlig banekjøring også? Blir jo rimelig høy fart for biler uten bur...
-Selvsagt litt farget av en viss hendelse i enden av langsida på ACR
944 med v8, gl420 med v8, 1969 camaro RS med kompressormata bigblock.
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55
harald, du er teit, du har sånn 1.95liter med sportsluftfilter, alle vet det er juks.HF-mx5turbo wrote:jeg krysser fingra og håper vi får lov å kjøre litt der uten sjikaner osv..
Anders, ta sikte på å passere meg på raka istedenfor hagenisse
944 med v8, gl420 med v8, 1969 camaro RS med kompressormata bigblock.
Slipper Gatebil-gjengen ut på en bane uten veldig store avkjøringssoner, så slipper du å kjøre med dem dagen etter.hmhaga wrote:Tenk å slippe Gatebil-gutta med 500++ hk løs på denne banen?
Antar at det må opp sjikaner, egentlig ser jeg for meg at det kan bli det tryggeste på vanlig banekjøring også? Blir jo rimelig høy fart for biler uten bur...
-Selvsagt litt farget av en viss hendelse i enden av langsida på ACR
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55
Genialt. Når Nye Rudskogen er ferdig er det bare å stille på Gatebil på Søndag - og ha banen for seg selvIceman wrote:Slipper Gatebil-gjengen ut på en bane uten veldig store avkjøringssoner, så slipper du å kjøre med dem dagen etter.
Leketøy: '03 Corvette C5 Z06 '92 Suzuki Bandit 400
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
Blir spennende å se hva fart man får med en vanlig gatebil. Selv føler jeg meg ikke særlig komfortabel når hastigheten kommer over ~170 km/t.HF-mx5turbo wrote:hadde håpet å få kjøre den uten sjikaner jeg da hmhaga.
Leketøy: '03 Corvette C5 Z06 '92 Suzuki Bandit 400
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3