Lotus Seven i Finansavisen Motor

Hvis du har funnet morsomme/interessante bilder eller videoklipp kan du fortelle om det her, og gjerne legge opp linker!

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
b-havers
Posts: 1229
Joined: 31 Oct 2003 16:56
Location: Hjertet av Follo

Lotus Seven i Finansavisen Motor

Post by b-havers »

For de som ikke registrerte det;
det var en to siders reportasje om Lotus Seven / Colin Chapman i "Finansavisens Motor" fra sist lørdag (17/3/06)
/bjørn-anders

"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
User avatar
Lille Trille
Posts: 316
Joined: 19 Feb 2005 10:50
Location: Oslo
Contact:

Post by Lille Trille »

Fikk med meg den. Kult :twisted: Får mer og mer lyst til å skaffe meg en.
Roy Solheim
Registerfører og Webmaster Lotus Car Club of Norway - LCCN
http://www.lccn.no
b-havers
Posts: 1229
Joined: 31 Oct 2003 16:56
Location: Hjertet av Follo

Post by b-havers »

Lille Trille wrote:Fikk med meg den. Kult :twisted: Får mer og mer lyst til å skaffe meg en.
Kom og hent min, da vel, Roy :D
/bjørn-anders

"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
User avatar
Lille Trille
Posts: 316
Joined: 19 Feb 2005 10:50
Location: Oslo
Contact:

Post by Lille Trille »

b-havers wrote:
Lille Trille wrote:Fikk med meg den. Kult :twisted: Får mer og mer lyst til å skaffe meg en.
Kom og hent min, da vel, Roy :D
Uff disse fristelsene :D
Roy Solheim
Registerfører og Webmaster Lotus Car Club of Norway - LCCN
http://www.lccn.no
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Re: Lotus Seven i Finansavisen Motor

Post by webmaster »

b-havers wrote:For de som ikke registrerte det;
det var en to siders reportasje om Lotus Seven / Colin Chapman i "Finansavisens Motor" fra sist lørdag (17/3/06)
Ifb. med 50-års jubileum?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
b-havers
Posts: 1229
Joined: 31 Oct 2003 16:56
Location: Hjertet av Follo

Post by b-havers »

Ja, det var mest i forbindelse med 50-års jubileum.
Dessverre var det en del faktafeil i artikkelen, men dette er nok ikke noe som menigmann oppdager...
/bjørn-anders

"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
b-havers
Posts: 1229
Joined: 31 Oct 2003 16:56
Location: Hjertet av Follo

Post by b-havers »

Lille Trille wrote:
Uff disse fristelsene :D

Så kan du samtidig få lov å ta over 'leder' ansvaret for Lotus/Caterham registeret.
Det er jo du som er den aktive av oss der allerede 8)
/bjørn-anders

"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
User avatar
Lille Trille
Posts: 316
Joined: 19 Feb 2005 10:50
Location: Oslo
Contact:

Post by Lille Trille »

b-havers wrote:
Lille Trille wrote:
Uff disse fristelsene :D

Så kan du samtidig få lov å ta over 'leder' ansvaret for Lotus/Caterham registeret.
Det er jo du som er den aktive av oss der allerede 8)
Skyldig etter tiltale :D Har planer om en Exige i ikke altfor fjern fremtid, og prøver å holde stø kurs mot det :twisted:

Jeg har vurdert å tilby meg å ta over for deg siden du helt klart har sagt fra at du ikke har tenkt å stå som leder for registeret annet enn midlertidig. En annen sak er jo det at jeg så absolutt er medskyldig i at disksusjonen rundt en klubb/register ble dratt igang med basis i ett savn av et felles fora å aktiviteter rundt Lotus/Seven, med tips og råd etc., her i Norge.

NSK er veldig bra i så henseende, og det synes som om Lotus og Seven entusiastene er de som er mest aktive på forumsidene i NSK, men mer merkespesifikk fora/aktivitet har vært ett savn hos meg.

Hvis det er OK for deg, så gi meg frem til Vårmønstringen for en tilbakemelding om "leder" vervet i registeret. Regner med at det ikke burde bli noe problem.
Jeg har en ganske intens og hektisk hverdag selv, men kommer til å legge opp aktivitene for registeret deretter. Forslaget til terminliste som du har laget ser grei ut og burde være overkommelig med litt hjelp og støtte. Utfordringen er å få gjennomført noe av dette når man ser hvor "stor" responsen er når man prøver å dra igang aktiviteter... :?

BTW. Har du noen mer rundt evt deltakelse fra registeret på utstillingen i Halden Amcar klubb :?:
Roy Solheim
Registerfører og Webmaster Lotus Car Club of Norway - LCCN
http://www.lccn.no
b-havers
Posts: 1229
Joined: 31 Oct 2003 16:56
Location: Hjertet av Follo

Post by b-havers »

Bra Roy, slikt liker jeg å lese!
Tiden frem til Vårmøsntringen går fort, så det er helt OK at du tenker en måned !

Nei, har ikke hørt noe mere fra Halden.
Det var bare du som meldte din interesse - og det bragte jeg videre til arrangøren. Så en annonse fra dem i går, hvor de også reklamerte med sportsvogner. Utstillingen er allerede til helgen, så det blir vel ingen 'Lotus stand' der i år...

Vi får ta sikte på en mega-stand på Vårmønstringen (krysser armer og bein og alt det andre på at jeg får ut luften i clutch-røret, slik at Elanen kan brukes. Hvis ikke må jeg panikkjøpe en ny Caterham NÅ!!!!!)
/bjørn-anders

"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
Post Reply