Bilder fra utemøte, Kløfta, 17. august 2006

Hvis du har funnet morsomme/interessante bilder eller videoklipp kan du fortelle om det her, og gjerne legge opp linker!

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
NoBrain
Posts: 687
Joined: 18 Sep 2003 14:43

Bilder fra utemøte, Kløfta, 17. august 2006

Post by NoBrain »

Et par raske "point-and-shoot" bilder med et digitalt kompaktkamera fra utemøtet finnes på http://nobrain.fotopic.net/c1055538.html

Prøvde å ta minst et bilde av alle bilene som var tilstede så ingen skulle føle seg utelatt :wink: selv om vinklene/sollyset ikke alltid var det beste. Det ble en spesiell bil som kom i søkelyset i går :D

Image

Skulle nok hatt med speilreflekskameraet for å knipse bedre bilder av personene i "farta". Uansett en morsom og hyggelig aften.
Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
b-havers
Posts: 1229
Joined: 31 Oct 2003 16:56
Location: Hjertet av Follo

Post by b-havers »

Takk for en fin tur.

Dette var førsdte møtet mitt i NSK på altfor lenge - de fleste ansiktene var ukjente, men gi meg litt tid så er vi snart kjente, tenker jeg.

Hyggelig at så mange Lotus/Caterham deltok - dette er bra for Lotusregisteret ;-)


Og tusen takk til Nils-Edvin Wethal som inviterte oss hjem, og ikke minst for å vise oss artige veier å kjøre på Øvre Romerrike ;-)
/bjørn-anders

"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
Post Reply