IDCN inviterer til Stage drive 14aug

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

User avatar
98-Wagon
Posts: 6
Joined: 22 Mar 2004 20:44

IDCN inviterer til Stage drive 14aug

Post by 98-Wagon »

IDCN arrangerer igjen "stage drive" på gardermoen og ønsker nok en gang NSK folket hjertelig velkommen.

Sjekk ut linken for mer info http://www.imprezadriver.com/phpBB2/vie ... highlight=
`98 Impreza GT
"Sportsvogn" for oss med barneseter bak ;-)
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Post by webmaster »

Jeg kommer! Må jo ta Styggen i øyensyn...:-)
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Post by henning »

Kunne vært moro å prøve seg på den nye løypa.
Har forøvrig sett The Stygg.
En kar i i full racegear m/helhjelm og mørkt visir, som er stum som en østers. Så han ratte Shortcar, Jo's GT3RS og ikke minst John Arne Riises Ferrari 430. I testen var GT3RSen raskest.
'11 sDrive 35is
---------------------
User avatar
Morten H
Posts: 965
Joined: 26 Jul 2005 23:41
Location: Skedsmokorset

BMW

Post by Morten H »

henning wrote:Kunne vært moro å prøve seg på den nye løypa.
Har forøvrig sett The Stygg.
En kar i i full racegear m/helhjelm og mørkt visir, som er stum som en østers. Så han ratte Shortcar, Jo's GT3RS og ikke minst John Arne Riises Ferrari 430. I testen var GT3RSen raskest.
Blir nok morro for deg :wink:
Fint om det kom en M3 også :twisted:

Pleier å ha sol på Gardemoen, så sleng på Slicks 8)
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Post by webmaster »

Inge! Du er ønsket på Gardermoen i M3!!! :-)
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Post by inge »

webmaster wrote:Inge! Du er ønsket på Gardermoen i M3!!! :-)
Hadde vært morro, skal prøve å få det til. Problemet er at jeg ikke har noe R dekk til da :-(
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
Knuts
Posts: 309
Joined: 03 Aug 2004 07:34

Post by Knuts »

Muligens jeg også tar meg en tur i MXn, 02n eller Porschen.
Vi får se hva som virker. Bilene står jo rett i nærheten. Er det lov å ta med fler?
Og så får jeg vel ta med meg mekanikeren min Stig.
Mvh

Knut S
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Post by henning »

Knuts wrote:Muligens jeg også tar meg en tur i MXn, 02n eller Porschen.
Vi får se hva som virker. Bilene står jo rett i nærheten. Er det lov å ta med fler?
Og så får jeg vel ta med meg mekanikeren min Stig.
Mvh

Knut S
Porschen ? hvilken Porsche ?
'11 sDrive 35is
---------------------
User avatar
Morten H
Posts: 965
Joined: 26 Jul 2005 23:41
Location: Skedsmokorset

SS1

Post by Morten H »

Knuts wrote:Muligens jeg også tar meg en tur i MXn, 02n eller Porschen.
Vi får se hva som virker. Bilene står jo rett i nærheten. Er det lov å ta med fler?
Og så får jeg vel ta med meg mekanikeren min Stig.
Mvh

Knut S
En til er ok hvis han er medlem i NSK :wink:
User avatar
Morten H
Posts: 965
Joined: 26 Jul 2005 23:41
Location: Skedsmokorset

R dekk

Post by Morten H »

inge wrote:
webmaster wrote:Inge! Du er ønsket på Gardermoen i M3!!! :-)
Hadde vært morro, skal prøve å få det til. Problemet er at jeg ikke har noe R dekk til da :-(
Kan jo bli regn :lol:
Uansett så hadde det vært morro, Espen satt jo bra tider med M3,n i fjor
på 19" hjul 8)
User avatar
98-Wagon
Posts: 6
Joined: 22 Mar 2004 20:44

Re: SS1

Post by 98-Wagon »

Impreza RX wrote: En til er ok hvis han er medlem i NSK :wink:
Jeg har sendt en sms til Mr Lunde, men har ikke fått noe svar fra han enda :roll: .
Tror kanskje du får mase litt på han Henning, mulig han hører mer på deg :wink: han er i syden og treffes på jobb mobilen
`98 Impreza GT
"Sportsvogn" for oss med barneseter bak ;-)
Knuts
Posts: 309
Joined: 03 Aug 2004 07:34

Post by Knuts »

Hei Henning,

Den gale mannen har vært ute og kjøpt bil igjen. Denne gang Ketil Danielsens 914/6 GT. Har hatt lyst på den i flere år men syntes prisen var for stiv. Men i år ble vi enig så nå står Porschen sammen med MXn og 02n. Jeg burde vel selge en av dem men det frister ikke. Mxn sitter det forøvrig turbo motor i nå og en diger spoiler bak pluss splittere foran og Hoosier dekk. 930 Kg og 200HK. Ikke vakkert men effektivt. Jeg tror den vil være djevelsk rask på superstagen nå. Så er det noen som er seriøst interesert i en vinnerbil i Roadsport B så er dette bilen.
Forøvrig går 914en noe inn i ... Jeg blir nesten redd. 308 HK på 950 KG med utveksling som gir toppfart på 210 det går unna. Ikke helt det jeg er vant til så min noe aggresive kjørestil må revurderes. Jeg trodde jeg var god til å kjøre men det skjønte jeg fort at jeg ikke var når jeg prøvde dette dyret første gang. Her må vi begynne på nytt men jeg håper det vil gå ordentlig fort når jeg får taket på det.

Mvh

Knut S
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Post by henning »

Jaha så det er du som endte opp med den. Var vel din Smart roadster som var mellomlegg. Den endte Jo med når han solgte 73 RSen til samme Danielsen. Men den 914/6en finnes det jo riktig motor til. Noe som igjen betyr at du kan stille i Historisk ?
Uansett gratulerer med ny lekker bil!
'11 sDrive 35is
---------------------
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Re: SS1

Post by henning »

98-Wagon wrote:
Impreza RX wrote: En til er ok hvis han er medlem i NSK :wink:
Jeg har sendt en sms til Mr Lunde, men har ikke fått noe svar fra han enda :roll: .
Tror kanskje du får mase litt på han Henning, mulig han hører mer på deg :wink: han er i syden og treffes på jobb mobilen
Kan jo prøve, men virker som han trives best med å skru den bilen i biter :D
'11 sDrive 35is
---------------------
Knuts
Posts: 309
Joined: 03 Aug 2004 07:34

Post by Knuts »

Hei Henning,

Du har nok helt rett der. Det var nok min Smart det. Blir nok ikke historisk i første omgang men vi får se på sikt. Den blir jo også alt for slapp med den homologerte motoren i historisk når man skal konkurere med 500 HKs Camaroer. I tilegg er det alt for store bremser og spoilere på den nå. Men jeg har alt av deler til historisk så kanskje om noen år.
Nå får vi prøve å komme igang med Corvette jakta til høsten. Blir nok tøft nok det. Og så må jeg jo prøve å kjøre fra min gode kamerats Elise.

Mvh

Knut S
Post Reply