Rudskogen 28. Juli

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
hagenisse
Posts: 1009
Joined: 04 May 2008 20:44
Location: HEIA DRAMMEN!
Contact:

Re: Rudskogen 28. Juli

Post by hagenisse »

Ikke sant.. fått mer svartflagg de siste to treffene på Rudskogen enn jeg har fått de siste 10 årene ellers...
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Re: Rudskogen 28. Juli

Post by Iceman »

webmaster wrote:Ja, og kjøring på curbs...;)


Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jeg har veldig dårlig samvittighet, da jeg skled ut mot og var nær Curbsen ved gamle PITen.
Da jeg kom opp bakken og bremset meg inn i venstresvingen, så skled bilen bare ut mot høyre og treff Curbsen. :cry: :cry:

Hvorfor er det greit på noen treff, mens hos andre er Curbsen off limits.
Er det en ekstra kostnad å kjøre med Curbs kjøring, eller er det generelt ulovlig å bruke Curbs for alle leietakerne. ?

Våler tillater Curbs kjøring, eller ?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
User avatar
rayb
Posts: 994
Joined: 11 Jul 2005 14:00

Re: Rudskogen 28. Juli

Post by rayb »

webmaster wrote:Ja, og kjøring på curbs...;)
Tilgi min uvitenhet, men er det NSK eller Rudskogen som ikke godtar kjøring på curbs?
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/

Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
User avatar
hmhaga
Posts: 948
Joined: 14 May 2003 23:25
Location: Hallingby

Re: Rudskogen 28. Juli

Post by hmhaga »

Kjøring på curbs ødelegger bilen, ikke banen. I hvert fall min erfaring :cry:
Leketøy: '03 Corvette C5 Z06 '92 Suzuki Bandit 400
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Re: Rudskogen 28. Juli

Post by webmaster »

Det er Rudskogen som pålegger oss å holde oss unna curbs, dette fordi de pga krav ifb med lisensiert kjøring/racing må holde disse i orden, og det koster penger å male dem opp på nytt.

Så det er ikke oss. :-) Når det er sagt så er det selvfølgelig slik at det kan hende man havner oppå curbs en gang i mellom, rett og slett for å unngå større ting (treffe autovernet f.eks.), og sånt skjer, det er ikke det som er problemet. Det man er ute etter er curbskjøring med vilje og hensikt.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Re: Rudskogen 28. Juli

Post by Iceman »

Sporet i Sen opp fra Angsten går jo egentlig på curbsen, man tjener utrolig mye på å kjøre der.
Det er forskjell på å drifte/spinne på Curbsen, enn bare å kjøre over den.

Jeg blir satt ut av Rudskogen :roll: kunden betyr ingen ting, dem tenker kun $$$$$$$$
Det er følelsen jeg sitter igjen med.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Re: Rudskogen 28. Juli

Post by Iceman »

hmhaga wrote:Kjøring på curbs ødelegger bilen, ikke banen. I hvert fall min erfaring :cry:
Nå er det forskjell på Curbs.
På Rudskogen, kan man kjøre på curbsen uten problemer. (bare se i noen av filmene her inne)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Post Reply