Rudskogen 28. Juli
Re: Rudskogen 28. Juli
Ikke sant.. fått mer svartflagg de siste to treffene på Rudskogen enn jeg har fått de siste 10 årene ellers...
Re: Rudskogen 28. Juli
Jeg har veldig dårlig samvittighet, da jeg skled ut mot og var nær Curbsen ved gamle PITen.webmaster wrote:Ja, og kjøring på curbs...
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Da jeg kom opp bakken og bremset meg inn i venstresvingen, så skled bilen bare ut mot høyre og treff Curbsen.
Hvorfor er det greit på noen treff, mens hos andre er Curbsen off limits.
Er det en ekstra kostnad å kjøre med Curbs kjøring, eller er det generelt ulovlig å bruke Curbs for alle leietakerne. ?
Våler tillater Curbs kjøring, eller ?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Re: Rudskogen 28. Juli
Tilgi min uvitenhet, men er det NSK eller Rudskogen som ikke godtar kjøring på curbs?webmaster wrote:Ja, og kjøring på curbs...
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Rudskogen 28. Juli
Kjøring på curbs ødelegger bilen, ikke banen. I hvert fall min erfaring
Leketøy: '03 Corvette C5 Z06 '92 Suzuki Bandit 400
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
Re: Rudskogen 28. Juli
Det er Rudskogen som pålegger oss å holde oss unna curbs, dette fordi de pga krav ifb med lisensiert kjøring/racing må holde disse i orden, og det koster penger å male dem opp på nytt.
Så det er ikke oss. Når det er sagt så er det selvfølgelig slik at det kan hende man havner oppå curbs en gang i mellom, rett og slett for å unngå større ting (treffe autovernet f.eks.), og sånt skjer, det er ikke det som er problemet. Det man er ute etter er curbskjøring med vilje og hensikt.
Så det er ikke oss. Når det er sagt så er det selvfølgelig slik at det kan hende man havner oppå curbs en gang i mellom, rett og slett for å unngå større ting (treffe autovernet f.eks.), og sånt skjer, det er ikke det som er problemet. Det man er ute etter er curbskjøring med vilje og hensikt.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Rudskogen 28. Juli
Sporet i Sen opp fra Angsten går jo egentlig på curbsen, man tjener utrolig mye på å kjøre der.
Det er forskjell på å drifte/spinne på Curbsen, enn bare å kjøre over den.
Jeg blir satt ut av Rudskogen kunden betyr ingen ting, dem tenker kun $$$$$$$$
Det er følelsen jeg sitter igjen med.
Det er forskjell på å drifte/spinne på Curbsen, enn bare å kjøre over den.
Jeg blir satt ut av Rudskogen kunden betyr ingen ting, dem tenker kun $$$$$$$$
Det er følelsen jeg sitter igjen med.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Re: Rudskogen 28. Juli
Nå er det forskjell på Curbs.hmhaga wrote:Kjøring på curbs ødelegger bilen, ikke banen. I hvert fall min erfaring
På Rudskogen, kan man kjøre på curbsen uten problemer. (bare se i noen av filmene her inne)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.